Kleine Beursfeiten

Zoals altijd gaat de FED warm en koud tegelijk blazen.

Ik gok dat de FED niks gaat doen, maar wel ostentatief met het vingertje zwaaien.

Dus bevestigen dat het de goede kant uit gaat, maar in de verf zetten dat we het bos nog niet uit zijn.

Zoals altijd gaat de FED warm en koud tegelijk blazen.
Beetje zoals Lulplayer.

Waarschijnlijk een vergetelheid van jou, maar tussen al de visionaire posts ben ik nog steeds uw waarde voor x niet tegengekomen.

Kop was Nasdaq inc, munt was cash aanhouden.

2x kop dus alles in Nasdaq inc stock 😁

Laat het naast big tech en home depot ook ineens een officiële tip zijn. 😎
Jij vermeldt hier wat random namen van 20 aandelen in de loop der maanden, met telkens 1 of ander emoticon bij, zonder ook maar enige waardering of analyse.
En dan ga je er achteraf wel 1 of andere winner uit halen zeker?
Niets van.

Kom, een gentleman's weddenschapje :)
Jij kiest 1,2 of 3 aandelen die je tegen 75%Oxy/25%Ubs mag zetten. (ik heb wel de warrants, maar ok), en de termijn mag je ook kiezen uit 1-1,5-2 jaar.

De verliezer stort x euro voor KOTK loop van BG (x mag jij kiezen).

Moraal van het verhaal: volgens BG is kom op tegen kanker sponseren voor losers. 🤷‍♂️

Kotk sponseren als "straf" bekijken voor het verliezen van een financiële weddenschap waarbij de verliezer dan nog eens het laagste kapitaal heeft is gewoon fout.

Impliciet is de prijs voor de winnaar dan ook vrijgesteld worden om kotk te moeten sponseren. 🤦‍♂️

Moraal van het verhaal: volgens BG is kom op tegen kanker sponseren voor losers. 🤷‍♂️

Kotk sponseren als "straf" bekijken voor het verliezen van een financiële weddenschap waarbij de verliezer dan nog eens het laagste kapitaal heeft is gewoon fout.

Impliciet is de prijs voor de winnaar dan ook vrijgesteld worden om kotk te moeten sponseren. 🤦‍♂️
Kom nu zeg.

Een weddenschap verliezen, betekent een tegenprestatie leveren.
De tegenprestatie hier is een bedrag storten voor KOTK.
Het goede doel is dus altijd de winnaar, what's not to like?

Kom @Lulplayer, wat is x?

Laatst bewerkt:
Schepje erbovenop: als ik win, match ik bijkomend vrijwillig jouw KOTK bijdrage x ;)

En ik doe er nog een schepje bovenop!

Als Oxy verliest stort iedereen hier met Oxy in de portefeuille ook voor kotk!

Dat al die followers maar eens bewijzen hoe hard ze in influencer Janus geloven! 😇

Allee x = 30 🤔

Als Oxy naar 90 gaat dan stort ik met plezier een bijdrage voor KOTK :p

Maar dus dat is geregeld, nu terug discussie over waarde van bedrijf x graag!

We blijven maar groen gaan, gaan we gewoon terug naar de zotte waarderingen van 2020 - 21?

Terug
Bovenaan