Nesjamag
Well-known member
Telenet teveel schulden naar mijn zin. En te weinig groei.Ik heb deze week telenet gekocht maar of dat een goed idee is moet nog blijken![]()
Alfen heb ik al.In Nederland (daar vind ik meer op youtube, fora en podcasts dan Belgische) wordt veel gesproken over Alfen (laadpalen en dergelijke) en Just eat takeaway.
Misschien is te bekijken.
Is een zeer goed bedrijf. Is vrij pure play op alle veranderingen die gaan nodig zijn op vlak van energie opslag voor zowel EV als gecentraliseerde energieopwekking.
Dit marktsegment gaat zeer sterk blijven groeien komend decennium. Is een zeer sterke rugwind.
Daarbinnen lijkt Alfen zeer hoog te staan qua kwaliteit. Het bedrijf wordt ook zeer goed gerund.
De huidige prijs lijkt hoog, maar het is het type bedrijf en sector waarbij het nu ook niet evident is dat het ooit goedkoop zal staan, of zelfs een gemiddelde waardering te krijgen.
Maar het zou wel goedkoper dan huidige prijs kunnen. Maar geen garantie dat dit gebeurd.
Shell test ‘bufferaccu’ voor het snelladen van auto's
Shell en het Nederlandse bedrijf Alfen gaan testen met een energieopslagsysteem tussen het elektriciteitsnet en laadpalen voor elektrische auto's. Het snelladen van auto’s maar ook het terugleveren van elektriciteit bij piekmomenten moet daarmee mogelijk zijn.