Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen toegang tot her artikel, maar hoezo "klimaatdesertie"?In een column van de Tijd wordt de bocht van Shell beschreven als "klimaatdesertie". Ik ga daarmee akkoord. https://www.tijd.be/opinie/commentaar/de-klimaatdesertie-van-shell-co/10474547.html
Ik twijfel om te shorten$NVDA blijft gaan![]()

De bubbel moet toch eens barsten, de vraag is alleen wanneer.Ik twijfel om te shorten![]()
Ik niet... (en discussie werd hier een paar jaar geleden ook gevoerd met @mac-bc )In een column van de Tijd wordt de bocht van Shell beschreven als "klimaatdesertie". Ik ga daarmee akkoord. https://www.tijd.be/opinie/commentaar/de-klimaatdesertie-van-shell-co/10474547.html
Daddy Powell zegt dat rente tegen eind dit jaar 0,5% hoger gaat staan dan nu .... toch niet helemaal wat de markt verwachtte?Daddy Powell doet wat die moet doen en nu kan de bull run echt beginnen.
Als Poetin nu nog eens van de trap zou vallen en ongelukkig terechtkomen dan gaat het dak er helemaal af.
Daddy Powell zegt dat rente tegen eind dit jaar 0,5% hoger gaat staan dan nu .... toch niet helemaal wat de markt verwachtte?
$AVGO ook. +40% op 1 maand. Op zich goed bedrijf, maar (veel) te hoog nu.$NVDA blijft gaan![]()
dotplot zegt voldoende lijkt me, verdere verhogingen incoming dit jaar, die kerninflatie gaat echt niet zomaar "poef" verdwijnenDaddy Powell is als een politieker, je moet kijken naar wat die doet en niet luisteren naar wat die zegt.
Nochtans doet hij het voorbije jaar exact wat hij zei te zullen doen.Daddy Powell is als een politieker, je moet kijken naar wat die doet en niet luisteren naar wat die zegt.
AVGO heeft een 15 jkaar fcf cagr van 30%+.$AVGO ook. +40% op 1 maand. Op zich goed bedrijf, maar (veel) te hoog nu.
Groei komt voornamelijk met overnames in groeisectoren. Outstanding CEO Hock Tan.AVGO heeft een 15 jkaar fcf cagr van 30%+.
Dat is zot.
Dat bedrijf is nu nog altijd niet duur voor zo een fundamentals. Het was gewoon belachelijk goedkoop een half jaar geleden.
Oei, dit vermelden in het beurstopic is zoals naakt gaan discodansen op het St.Pietersplein in Rome.Ik heb al enkele beleggingfondsen bij banken

Tja, vroeger al ingestapt.Oei, dit vermelden in het beurstopic is zoals naakt gaan discodansen op het St.Pietersplein in Rome.
Het kán, maar er is een vrij voorspelbare reactie te verwachten![]()
IPO gekte is terug van weggeweest...
Cava Group (NYSE:CAVA) opened for trading on Thursday at $42 per share. The Mediterranean fast-casual restaurant had priced its IPO at $22 per share on Wednesday, which was a boost from the initial $17 to $19 range.
Beurswaarde van bijna $5 miljard voor een omzet van $564 miljoen (2022).
Geen softwarebedrijf, maar een restaurantketen...
Beleggers gokken wellicht op een volgende Chipotle.
Gezien er weer volop met geld wordt gesmeten richting ruk IPO's, denk ik dat de FED nog heel wat werk voor de boeg heeft.

?
Waarom denk je dat die US politici zonder insider kennis de index kloppen op lange termijn?Maar vermits ik nog nooit een origineel idee heb gehad, denk ik dat er toch al anderen iets hebben uitgewerkt om eenvoudig te beleggen in de aandelen waarmee die US politiekers zonder insider kennis toch veel winst mee weten te maken.