Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iedereen hier ondd al de Oxy opportuniteitskost uitgerekend.?
Er zal altijd wel iemand ergens een hoofdvogel afschieten? Kzou zeggen staar u daar niet op blind, op lange termijn consistent returns halen is wat we willen.Dat is nogal afhankelijk van "de andere keuze" natuurlijk, laat ons de index nemen en zeggen +/- 10%.
Opvallend dat Spotify hier nauwelijks vermeld wordt - helse rit sinds nieuwjaar ... collega op het werk heeft meteen een hoofdvogel afgeschoten - blij voor hem.
Ja.Heeft iedereen hier ondd al de Oxy opportuniteitskost uitgerekend.?
Dit.Er zal altijd wel iemand ergens een hoofdvogel afschieten? Kzou zeggen staar u daar niet op blind, op lange termijn consistent returns halen is wat we willen.

Komt er echt waarlijk een pipo zeggen "heb je wel eens uw opportuniteitskost in dat aandeel berekend?".
Moest er een financiële comedyshow bestaan, die zou er wel in komen denk ik![]()

En wat is het volgende, benchmarken over een maand?Of benchmark anders gewoon Oxy het afgelopen halfjaar (wanneer iedereen hier vlot heeft zitten bijkopen) tegenover eender welke index, kan je ook lachen.![]()
Ja.
Voor jou is die kost +- 170% omdat je de warrants niet gekocht hebt 2 jaar geleden toen ik hier vermeldde dat oxy spotgoedkoop was aan 21 en dat iedereen moest kopen.

En wat is het volgende, benchmarken over een maand?
Een dag misschien?
Ik ben x3 gegaan in oxy sinds Janus zijn tip… de markt not even anywhere close in die periodeBest verschillende periodes he
En resultaat zal zijn dat er slechts een heeeeele kleine window was waarin een aankoop van Oxy de index kon verslagen.
Ik ben x3 gegaan in oxy sinds Janus zijn tip… de markt not even anywhere close in die periode
Ik voorspel van niet.Dus op lange termijn komt dat wel in orde![]()

Met name de window vanaf mijn aankooptip tot nu.En resultaat zal zijn dat er slechts een heeeeele kleine window was waarin een aankoop van Oxy de index kon verslagen.

Met name de window vanaf mijn aankooptip tot nu.
Bedankt voor het compliment![]()

Ik voorspel van niet.
Jij gaat gewoon de index underperformen met uw overduidelijke vogelpik in FAANG aandelen.

Jah, daar ben ik alleszins niet mee akkoord.zolang iedereen maar tevreden is met zijn eigen rendementen.
Kan het welles nietes spelletje nu stoppen? zolang iedereen maar tevreden is met zijn eigen rendementen.
@Lulplayer: Hoe ziet jouw portfolio er momenteel uit?
Jij gaat gewoon de index underperformen met uw overduidelijke vogelpik in FAANG aandelen.

Geef de boffer een brood, de klager heeft geen nood.Dat denken al die seutekes met hun spaarboekje ook.
Zo dus
Met uiteraard wat andere dingen ook
Oela, maar nu heb je jezelf verraden als boomer hoorGeef de boffer een brood, de klager heeft geen nood.

en het probleem is?Oela, maar nu heb je jezelf verraden als boomer hoor![]()