Kleine Beursfeiten

Ik denk dat die stemming ook wel voor nog wat spektakel zal zorgen.

De VS heeft nu een ander katje te geselen.
Als het moet kan de VS op lange termijn denken en als ze de kans om een aartsvijand de grond in te boren op een gouden plateau'ke gepresenteerd krijgen, gaan ze die heus niet laten liggen.

Een beetje politiek toneel, maar meer ook niet. (of zelf dat niet, maar de media die het gewoon opklopt).
In het akkoord zelf staat ook al dat er "bespaard" wordt op enkel "niet defensieve" shizzle.

Zou me zelf niet verbazen dat ze van die stemming een soort van "eenheidshow" maken, als duidelijk signaal naar de EU, UK en dat katje.

Oxy, wen moon!? 🥺

Er zijn al roddels aan de gang dat Rusland zich niet houdt aan de OPEC afspraken (big suprise).
De VS heeft ook alle voordelen bij een lage olieprijs momenteel, dusja ...

Eenmaal de show gedaan zou de olieprijs wel eens ongekende hoogten kunnen verkennen!

Ik denk dat ze nu wel gelijk heeft. Kan nog altijd stijgen hé de komende dagen/weken, maar op een bepaald moment gaat dat toch crashen. Ik denk dat NVDA is zoals de BTC rally eind 2017. Zo een zotte rally is meestal niet het moment om in te kopen, dat is gewoon FOMO volgens mij.

Nog een 10 stuks NVDA buiten gekegeld aan $420 :fingerguns:. Heb er nu nog 40 GAK 177. PLTR hersteld ook lekker. Nog maar -10%.

Laatst bewerkt:
Enig idee wat met Vitesse aan de hand is ? Voor de lol wat gekocht vorige week onder de 22 :rofl:
Waarschijnlijk gezegd dat ze AI gaan beginnen gebruiken om hun zaken te doen.

De management assistant heeft gisteren eens chatgpt geprobeerd en was er gek van

Pfizer buiten.
Die 10% extra in UBS dat veel meer ondergewaardeerd is, en derisked door akkoord schuldenplafond. (edit: als het nog verder zakt naar 15-16)

Laatst bewerkt:
Nog een 10 stuks NVDA buiten gekegeld aan $420 :fingerguns:. Heb er nu nog 50 GAK 177. PLTR hersteld ook lekker. Nog maar -10%.
Donderdag zei je dat je er 60 had en voor de cijfers 10 verkocht. Nu zeg je dat je er weer 10 verkocht hebt en toch heb je er nog 50 ? Hoe kan dat ?

Na FCNCA ook bedankt voor de Vitesse-tip Janus! Alweer verkocht aan 24.15, maar leuke kortetermijnsplus. Stap wel terug in als het kletsen zou krijgen. Misschien moeten we met BG maar ‘s samenleggen voor een levenslang abonnement op durum met feta en Freeway-cola.

Terug
Bovenaan