De vraag is hoe lang het duurt. Imo drijft men nu op euforie om dan volgende week in paniek te schieten bij de inflatiecijfers.Het is weeral fiesta op de beurs.
Het is precies terug 2021.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vraag is hoe lang het duurt. Imo drijft men nu op euforie om dan volgende week in paniek te schieten bij de inflatiecijfers.Het is weeral fiesta op de beurs.
Het is precies terug 2021.![]()
De dag dat de oliemarkt terug gewoon wat stabiel is?Oxy, wen moon!?![]()
De vraag is hoe lang het duurt. Imo drijft men nu op euforie om dan volgende week in paniek te schieten bij de inflatiecijfers.

Kijk eens aan - soms kunnen ze toch verbazen! Nu nog alles op tijd rond krijgen en laten stemmen!Gokken eerder op een deal voor dinsdag - denk het ook nog niet
Ik denk dat die stemming ook wel voor nog wat spektakel zal zorgen.Kijk eens aan - soms kunnen ze toch verbazen! Nu nog alles op tijd rond krijgen en laten stemmen!
Ik denk dat die stemming ook wel voor nog wat spektakel zal zorgen.
Oxy, wen moon!?![]()

SMCI ook, heb vandaag mijn eerste stuks gekocht nu de waardering nog cava is.AVGO (Broadcom) surft precies mee op de NVDA hype.
+30% op een dikke week tijd.
Wow had deze nog niet gehoord, wat aan grafiekSMCI ook, heb vandaag mijn eerste stuks gekocht nu de waardering nog cava is.

Waarschijnlijk gezegd dat ze AI gaan beginnen gebruiken om hun zaken te doen.Enig idee wat met Vitesse aan de hand is ? Voor de lol wat gekocht vorige week onder de 22![]()
Donderdag zei je dat je er 60 had en voor de cijfers 10 verkocht. Nu zeg je dat je er weer 10 verkocht hebt en toch heb je er nog 50 ? Hoe kan dat ?Nog een 10 stuks NVDA buiten gekegeld aan $420. Heb er nu nog 50 GAK 177. PLTR hersteld ook lekker. Nog maar -10%.