Kleine Beursfeiten

Ik zou daar toch niet zo zeker van zijn. Dating is een notoir moeilijke/fluide sector. Een website of app die met een nieuw idee komt of het net iets makkelijker maakt kan in korte tijd een zeer groot marktaandeel overnemen. Het netwerkeffect van Facebook of Instagram ontbreekt en dat maakt alles heel vergankelijk.

En waarom zou het netwerk effect ontbreken?

Hoe meer users, hoe waardevoller voor elke user. Lijkt me toch sterk van toepassing op een datingapp.

Hopelijk dat oxy volgende week goede resultaten heeft en dat er terug wat opwaartse beweging is want afgelopen jaar was het maar triestig...

Hopelijk dat oxy volgende week goede resultaten heeft en dat er terug wat opwaartse beweging is want afgelopen jaar was het maar triestig...
Hopelijk goede resultaten en de koers die zakt waardoor ze nog langer alle cashflow kunnen aanwenden om te buybacken aan goedkope prijzen, waardoor de intrinsieke waarde hoger wordt.

Exact zelfde als BRK tijdens 2018-2021.

En waarom zou het netwerk effect ontbreken?

Hoe meer users, hoe waardevoller voor elke user. Lijkt me toch sterk van toepassing op een datingapp.
Omdat in tegenstelling tot FB/IG er quasi geen verbondenheid is tussen users. Er steekt minder energie in een profiel. Een degelijke FB/IG opbouwen met voldoende vrienden en followers duurt weken/maanden/jaren. Gebruikers op een dating platform zijn een stuk minder invested en switchen daardoor gemakkelijker.

Het enige wat telt is voldoende matches en nog belangrijker, de kwaliteit van die matches. Al de rest is vluchtig. Ik zeg niet dat Tinder niet nog een tijdje leading kan blijven maar ik zou er geen geld op inzetten.

Hopelijk goede resultaten en de koers die zakt waardoor ze nog langer alle cashflow kunnen aanwenden om te buybacken aan goedkope prijzen, waardoor de intrinsieke waarde hoger wordt.

Exact zelfde als BRK tijdens 2018-2021.

Laatste weken waarde oxy -5B en vervolgens +5B. En dat op 2 weken.
Het zou mij verbazen dat 3B buybacks op jaarbasis zo een verschil gaan maken voor de share price.

De beursweek zit erop, en het was een mooi positieve beursweek. We zitten terug aan de bovenzijde van het dalend trendkanaal startend in september. Ben benieuwd wat volgende week brengt. Terug naar beneden met mogelijk doorbreken van de stijgende trendlijn sinds april 2020, of het trendkanaal naar boven toe doorbreken richting nieuwe highs? Spannend. Tot volgende week!

De beursweek zit erop, en het was een mooi positieve beursweek. We zitten terug aan de bovenzijde van het dalend trendkanaal startend in september. Ben benieuwd wat volgende week brengt. Terug naar beneden met mogelijk doorbreken van de stijgende trendlijn sinds april 2020, of het trendkanaal naar boven toe doorbreken richting nieuwe highs? Spannend. Tot volgende week!
Bespaar ons trendkanalen en trendlijnen tenzij je hier de stijging van de laatste 2 dagen vooraf kan aankondigen. Indien niet - focus op het kanaal Gent Terneuzen.

Terug
Bovenaan