Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik koop niets meer met >10 p/fcf.Maar je zei dat je een zeer grote fout gemaakt had door te verkopen aan 290, terwijl het nu aan 99 staat.
Zijn de onderliggende resultaten dan verzwakt door iets wat je ex-ante niet kon voorzien?
Want indien niet, dan zou je momenteel toch als een gek moeten bijkopen?
Ik post dat om degenen met grote posities in D'Ieteren te behoeden voor potentieel grote verliezenen dat post je nu omdat D'Ieteren deze week fel gezakt (net zoals de ganse beurs ongeveer)? of is er iets van nieuws dat ik gemist heb?

@JanusDR : wat denk je van Paypal aan huidige koers?
Iets meer dan een jaar later lijkt Paypal aan 35 al realistischer, dat is nog slechts -30% lagerIk vind die payments markt moeilijk.
Paypal gebruik ik wel regelmatig, maar ik kan totaal niet inschatten hoe die markt er binnen 5 jaar gaat uitzien.
Misschien als het belachelijk wordt en er bedrijven beschikbaar komen aan 10x pretax earnings of zo.
Maar in het geval van Paypal zou dat aan een koers van 35 zijn.
Beetje optimistisch misschien
Langs de andere kant zijn er in 2020-2021 veel bedrijven geweest die prijzen bereikten die in 2019 onmogelijk leken.
Zoveel scenario's te bedenken.
Lange afstands artillerie van Ukr toch op Belgorod, tegen de afspraken in; 10y UST naar 5%; Biden valt dood; 2023 verkiezingperikelen...
Van Square blijf ik alleszins af (je moet eigenlijk "Block" zeggen, want ja, blockchain):
Dit is de CEO:
![]()

En ps: tip van de firma, steek niet al uw geld yolo in 1 aandeel waar je geen idee hebt van de waarde zoals Paypal (cfr uw eerdere post).
Payments is aartsmoeilijk te voorspellen om met enige zekerheid een waarde erop te kunnen plakken.
Snel rijk willen worden, eindigt in 90% van de gevallen in geld kwijt![]()
merci voor de goeie zorgen, maar ik hou ze toch lekker bijIk post dat om degenen met grote posities in D'Ieteren te behoeden voor potentieel grote verliezen![]()

Is die laatste een eerder bericht? Of iets dat je nu zegt? Want indien iets wat je nu zegt, weet ik niet naar welke post je refereert.Iets meer dan een jaar later lijkt Paypal aan 35 al realistischer, dat is nog slechts -30% lager
En de 10y UST staat effectief aan 5%.
En payments bedrijf Square staat -50% sindsdien. Onmogelijk te voorspellen was dat, met hun blockchain gezever en die ceo :-D
Eerdere berichten zijn gequote. Wat jij quote is wat ik nu zei. (ik refereerde naar een vroegere post van mij over payments en oa. Paypal en Square)Is die laatste een eerder bericht? Of iets dat je nu zegt? Want indien iets wat je nu zegt, weet ik niet naar welke post je refereert.
Uiteraard, na jaren BG beurstopic verwacht ik niets andersmerci voor de goeie zorgen, maar ik hou ze toch lekker bij![]()

Wat is volgens u dan de correcte waarde voor D'ieteren?Uiteraard, na jaren BG beurstopic verwacht ik niets anders![]()
Tgoh, ergens tussen de 50 en 100.Wat is volgens u dan de correcte waarde voor D'ieteren?
"Wie een duur interieur heeft, wil geen goedkope kaars op de salontafel". Gegoede elite van beyondgaming, klopt dit? Willen jullie geen goedkope kaarsen op de dure salontafel?Wout Van Aert investeert in luxekaarsen: kaarsen van 200 euro, wie koopt dat? En waarom?
Dichter dan je geld in brand steken komt het niet.
Geen goedkope en geen dure."Wie een duur interieur heeft, wil geen goedkope kaars op de salontafel". Gegoede elite van beyondgaming, klopt dit? Willen jullie geen goedkope kaarsen op de dure salontafel?
Mijn salontafel is tweedehands, dus ik behoor alvast niet tot de doelgroep."Wie een duur interieur heeft, wil geen goedkope kaars op de salontafel". Gegoede elite van beyondgaming, klopt dit? Willen jullie geen goedkope kaarsen op de dure salontafel?

Wout Van Aert investeert in luxekaarsen: kaarsen van 200 euro, wie koopt dat? En waarom?
Dichter dan je geld in brand steken komt het niet.
Twee kinderen later en aan onze salon staat een Ikea kindertafelSalontafels zijn passé

Omdat ze vaak benadert worden voor investeringen, en zich laten omlullen omdat ze er niets van kennen.Waarom willen die sporters steeds actief investeren? Wat hebben ze daar toch mee te zoeken?
Passief investeren als aandelen of obligaties/trackers: minder zorgen.