NotoriousP
Well-known member
Ik heb de Jan '25 20$ calls.Precies veel $CPNG bulls hier tegenwoordig.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de Jan '25 20$ calls.Precies veel $CPNG bulls hier tegenwoordig.![]()
/Janus mode
![]()
Nog nooit zoiets gepost na slechts een maand of met slechts 20% daling.I know, ik wou gewoon ook eens een Januske doen![]()
Ik lieg niet. Je moet chance hebben.Er is een reden voor, je deelt gewoon de informatie niet. Of je liegt... ik weet dat ik gelijk heb.![]()
Allemaal goed en wel @Brt , maar hoe verdien ik daar dan geld aan?Ik lieg niet. Je moet chance hebben.
Hoe denk je dat iemand CEO wordt van een multinational waar 1000den werken? Is dat de slimste of de hardst werkende die CEO?
Natuurlijk niet. Hij was op het juiste moment op de juiste plaats.
Het begint al in de wieg. Hoeveel Shanaia zullen er ooit een Phd behalen? Hoeveel Shanaia zullen er ooit CEO worden?
Hoeveel Shanaia's zitten er op het forum te beleggen?
Meritocratie is een mythe.
Ik ben daar gebannedAllemaal goed en wel @Brt , maar hoe verdien ik daar dan geld aan?
Anders kan je deze post verplaatsen naar P&A. Genoeg mensen die daar willen verder praten/zeiken daar.
Maar goed, ik zal niet meer zeiken maar als ik word tegengesproken, ja dan stop ik niet met zeiken 

De namaak is altijd slechter dan het origineelNog nooit zoiets gepost na slechts een maand of met slechts 20% daling.
De voorbeelden die ik geef zijn meestal 50-60% in de prak + nogal essentieel: je hebt ex ante geen gefundeerde kritiek gegeven op dat bedrijf dus je moet achteraf dan ook niet afkomen met 'haha gedaald'...
Zelfs al zou het nu 90% dalen zou ik er nog altijd niets over zeggen, want ik had en heb er geen mening over, behalve dat biotech/medtech moeilijk is als investeerder.

Advies KBC augustus: koop biocartis: https://www.trivano.com/aandeel/biocartis.16629-109.beleggingsadvies![]()
Aandeelhouders biotechbedrijf Biocartis zijn hun geld kwijt: ook belastingbetaler scheurt zijn broek
Er komt een drastische schuldherschikking bij het Mechelse biotechbedrijf Biocartis, waarbij de beursgenoteerde holding wordt geliquideerd. Voor de aandeelhouders rest “naar verwachting niets”, aldus het bedrijf.www.hln.be
And another one bites the dust.
Ooit nog gesolliciteerd, chance dat dit niet doorgegaan is.![]()
ai ai ai, weeral een blundertje erbij in het grote Tim Simonts - KBC/Bolero-blunderboek... op den duur gaan beleggers die KBC-advies volgen gewoon geen geld meer hebben en gaat dat probleem zichzelf wel oplossen zeker?Advies KBC augustus: koop biocartis: https://www.trivano.com/aandeel/biocartis.16629-109.beleggingsadvies
Degroof Petercam, van hetzelfde laken een broek.
En er zijn er veel die dat advies ter harte hebben genomen....
ai ai ai, weeral een blundertje erbij in het grote Tim Simonts - KBC/Bolero-blunderboek... op den duur gaan beleggers die KBC-advies volgen gewoon geen geld meer hebben en gaat dat probleem zichzelf wel oplossen zeker?
Al is het voor te lachen, biocartis kon je niet shorten dacht ik?
Dit was pal op de alltime high voor beide retailbelegger favorieten.Zalig begin van de dag voor m'n $WOLF en $OSTK![]()
FAGG vraagt artsen om Ozempic niet meer voor te schrijven of aan te bevelen tegen overgewicht
https://www.hln.be/binnenland/fagg-...of-aan-te-bevelen-tegen-overgewicht~a46c3988/
Neen, verkocht 05/01/22. Mooie winst met Wolf, 15% verlies op ostk. Dat is trouwens van mn kleine portefeuille waar ik veel verhandel, 85% zit in iwda. Mwwr van 112% op 5 jaar zie ik, veel daarvan afkomstig van dat jaar 2021. Blijkbaar even later (28/02) oxy gekocht aan 40 en op 04/03 verkocht aan 55, good timesDit was pal op de alltime high voor beide retailbelegger favorieten.
Sindsdien -72% en -85%.
Heb je ze nog in portefeuille gehouden?