Kleine Beursfeiten

Holy shit 110k winst.

Daar ben ik even niet goed van
Doe ik normaal nooit in absolute getallen.

Maar ik moest @Nesjamag even plagen, want 14k initiële inleg kan quasi iedereen hier, dus iedereen kon dit gehad hebben.

Ik zei niet voor niets dat het een geschifte buitenkans was zonder echt downside risico hé.

En in tegenstelling tot oxy waren er wel een paar tijdsgerelateerde katalysten, vandaar de optie expiratie net na de earnings en 13-f.

Goed, next.
Nu tijd voor een welverdiende Freeway cola zero met een durum feta :coolbrows:

Laatst bewerkt:
Hij moet het natuurlijk nog geloven ook he.
Met getallen zwaaien kan iedereen. 🤷‍♂️

Verbaasd me trouwens dat je er maar 14k hebt ingestoken.

14k in de opties wss? De rest in aandelen
Zat er met 80% van Port in - was toch niet echt aangenaam die periode dat het zo aan het zakken was

Langs de andere kant: forum, zoeken, user Vanhove11:
Kan ik afleiden dat hij dat gedaan heeft door opties te traden, en veel puts op indexen.

Ik ken geen enkele rijke optietrader (op lange termijn), behalve Rennaissance Tech.
Maar ik denk niet dat Vanhove11 banden heeft met Kenneth Griffin, dus het eindresultaat is voor mij al gekend :)
Blijkbaar nu een andere mening...:thinking:

In de loop van de dag klein beetje puts gekocht op Datadog, SentinelOne, Upstart en AMC. (Monday en dLocal waren niet liquide genoeg)
En iets meer puts op Tesla.

Expiratie binnen kleine 2 maand.

Onder het motto van het afgelopen jaar: geen lange forumdiscussies zonder dat er op zijn minst harde dollars verdiend worden.
(of verloren, want dit is de eerste en laatste keer dat ik opties koop. Niet mijn stijl, ik hou er niet van om de timing te moeten juist hebben.)
:thinking:

Sommige gokjes draaien goed uit.
Het is gewoon geen lange termijn strategie.

Hier op het forum waren er toch ook die vet verdiend hebben met hun no brainer gamespot trade?

Ik ken ook zo een kerel die al zijn geld in gamespot gestopt had. 85k naar 1.3 miljoen op paar maand tijd.
Nog paar maand later zat hij -285k met geleend geld voor opties op marge.
Maar die eerste paar maand was hij een "genie".

Gamblers gonna gamble.

Getallen zijn altijd triggers natuurlijk, maar fair is fair: het is een mooie investment case waar @JanusDR en hopelijk ook vele anderen de vruchten van plukken.

We doen gewoon zo verder en komen binnen 5 jaar in het nieuws als het forum waar iedereen rijk is geworden

Terug
Bovenaan