Spooky
Well-known member
Als je de research doet die Janus doet dan is dat niet voor 5k héHoly shit 110k winst.
Daar ben ik even niet goed van
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de research doet die Janus doet dan is dat niet voor 5k héHoly shit 110k winst.
Doe ik normaal nooit in absolute getallen.Holy shit 110k winst.

Maar ik moest @Nesjamag even plagen, want 14k initiële inleg kan quasi iedereen hier, dus iedereen kon dit gehad hebben.

Hij moet het natuurlijk nog geloven ook he.
Met getallen zwaaien kan iedereen.
Verbaasd me trouwens dat je er maar 14k hebt ingestoken.
14K in de call opties he, aandelenpositie is erbovenopHij moet het natuurlijk nog geloven ook he.
Met getallen zwaaien kan iedereen.
Verbaasd me trouwens dat je er maar 14k hebt ingestoken.
Wie zegt dat hij geen 200k in de aandelen heeft gestoken?Ja, maar voor een geschifte buitenkans zonder downside risico vind ik dat weinig.![]()
Blijkbaar was dat dus niet de laatste keer?Voorlopige 2-daagse balans na het voor de eerste en laatste keer wat opties te kopen voor de fun:
![]()
Blijkbaar nu een andere mening...Langs de andere kant: forum, zoeken, user Vanhove11:
Kan ik afleiden dat hij dat gedaan heeft door opties te traden, en veel puts op indexen.
Ik ken geen enkele rijke optietrader (op lange termijn), behalve Rennaissance Tech.
Maar ik denk niet dat Vanhove11 banden heeft met Kenneth Griffin, dus het eindresultaat is voor mij al gekend![]()

In de loop van de dag klein beetje puts gekocht op Datadog, SentinelOne, Upstart en AMC. (Monday en dLocal waren niet liquide genoeg)
En iets meer puts op Tesla.
Expiratie binnen kleine 2 maand.
Onder het motto van het afgelopen jaar: geen lange forumdiscussies zonder dat er op zijn minst harde dollars verdiend worden.
(of verloren, want dit is de eerste en laatste keer dat ik opties koop. Niet mijn stijl, ik hou er niet van om de timing te moeten juist hebben.)

DAt zei iemand hier laatst ook.FCNCA ziet er wel interessant uit voor een bank.
Alsof zulke zaken elke week te vinden zijn.volgende tip?