Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Akkoord.Is de waarde van shell x4 gegaan? Je bedoelt dan door het dividend want de koers is nog ongeveer hetzelfde als 20 jaar geleden.
Shell was/is inderdaad een goede investering, Ik heb ze hier ook.
Is de waarde van shell x4 gegaan? Je bedoelt dan door het dividend want de koers is nog ongeveer hetzelfde als 20 jaar geleden.
Shell was/is inderdaad een goede investering, Ik heb ze hier ook.

De koers is een platte pannenkoek en het dividend is gezakt.
Wat is daar dan zo goed aan.
Doe eens een simulatie van beleggen in Big Tech vs Shell, wrs een opportuniteitskost van een villa met zwembad.
Benieuwd ook naar de foto's van zijn villa met zwembad!Facebook laatste 5y? Of yahoo? Of wat exact?
Of een of ander random cherry picked aandeel met de hoed van captain hindsight?
Index.Mensen moeten gewoon beleggen in zaken/ bedrijven waar ze zich goed bij voelen.
Na jaren in portefeuille te hebben MSFT, AAPL, MA verkocht

Geruild voor GOOGL, DELL en V?Na jaren in portefeuille te hebben MSFT, AAPL, MA verkocht

FCNCA
Grote jongens met voorkennis die al weten dat de earnings sterk zullen zijn?FCNCA bij opening 10% omhoog zonder nieuws? Iemand foutje gemaakt?
Op Bloomberg Surveillance was er in de week een gast die zei dat het een zeer degelijk bank was met een sterk aanzien bij de consument - werd naar beneden geduwd door shorters volgens hem.PacWest al +150% of zo sinds dieptepunt ? Ik heb don en vrij niet echt gevolgd. Is de rente naar beneden gedonderd of zoiets? Powell was toch niet zo soft ?
Het is te hopen, ik heb alles dat niet vastzat in huis verkocht om Janus te volgen met zijn top tip.Grote jongens met voorkennis die al weten dat de earnings sterk zullen zijn?