Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best dat er zulke mensen zijn want een deel van het geld voor de beurswinsten moet natuurlijk van ergens komen.Tom Simonts van KBC -> da's toch een grap van een analist hé...
Prosus: +49%
XFab: +41%
Hyloris: -22%
Care Property: -46%
SVB: -100%
Proficiat Tom: -15% in totaal, waar de MSCI World -7,7% deed.
Stop met je job en koop gewoon een tracker jongen![]()
![]()
![]()
Tom Simonts van KBC -> da's toch een grap van een analist hé...
Prosus: +49%
XFab: +41%
Hyloris: -22%
Care Property: -46%
SVB: -100%
Proficiat Tom: -15% in totaal, waar de MSCI World -7,7% deed.
Stop met je job en koop gewoon een tracker jongen![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en dat zijn het vaak de brave bompa's die dan blind zo'n KBC top picks volgen terwijl ze vermoedelijk nog niet gehoord hebben van een tracker of ETF.Best dat er zulke mensen zijn want een deel van het geld voor de beurswinsten moet natuurlijk van ergens komen.
goh, als ik vergelijk met mijn eigen portefeuille dan hebben 4 van hun analisten beter gedaan en 5 slechter ...Anderzijds hebben de 10 analisten die Beursduivel wat volgt het niet echt slecht gedaan sinds nieuwjaar:
![]()
Kooplijsten: Cees Smit profiteert van herstel Meta in Q1
Het was een mooi kwartaal op de beurzen en dat is te zien aan de resultaten tot zover: alle experts in de Kooplijst-competitie staan in het groen.www.beursduivel.be
Mijne pa volgt ook regelmatig van die picks.
Zit met meer dan 150 aandelen in zijn portfolio ondertussen...Door over de jaren heen de picks te kopen en dan niet meer op te volgen natuurlijk.
Gediversifieerd zal zijn portefeuille wel zijn natuurlijk. En hoogst waarschijnlijk ook wel geen verlieslatende investering (maar ook geen super winstgevende).Mijne pa volgt ook regelmatig van die picks.
Zit met meer dan 150 aandelen in zijn portfolio ondertussen...Door over de jaren heen de picks te kopen en dan niet meer op te volgen natuurlijk.
goh, als ik vergelijk met mijn eigen portefeuille dan hebben 4 van hun analisten beter gedaan en 5 slechter ...
Diene nummer1, Cees, heeft ook Galapagos als pick ... daar zakt mijn broek toch van af, want hoe kan je nu via fundamentele analyse uitkomen op een aandeel als Galapagos dat op een berg cash zit die langzaam wegsmelt terwijl ze nog mijlenver van een medicijn zitten dat effectief geld gaat opbrengen??
Klopt, zal min of meer het rendement van de wereld index geven.Gediversifieerd zal zijn portefeuille wel zijn natuurlijk. En hoogst waarschijnlijk ook wel geen verlieslatende investering (maar ook geen super winstgevende).
Dat is al vaker gebeurd dat picks van Simonts failliet gaan of dat er kort nadien fraude ontdekt wordt. Soms zelfs 2 vd 5 binnen het jaar.
Ik vraag me vooral af hoe die analyse teams bepalen wat wel en wat niet te verkopen als pick
Nieuwe ath met BLDR....wel kleine positie.
Petrol terug stevig up dus apa/oxy mag ook wel is richting nieuwe ath gaan maar zal nog wel even duren vrees ik![]()