Brt
Banned
En de inflatie ook waarschijnlijkAlle energie omhoog.
Ook EV en hernieuwbaar, en solar.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de inflatie ook waarschijnlijkAlle energie omhoog.
Ook EV en hernieuwbaar, en solar.

Inflatie is + voor aandelen.En de inflatie ook waarschijnlijk![]()
Neen toch?Inflatie is + voor aandelen.
Fuck de centrale banken.Neen toch?
Inflatie betekent centrale banken die de rente verder zullen optrekken. Ergo, aantrekkelijkere obligaties en spaarboekjes. Ergo een verschuiving van kapitaal van aandelen naar obligaties en spaarboekjes.
Je hebt gelijk, ik hou mijn dom gokje voor mezelf.Zonder kwalitatieve interpretatie...
Dat is het belagrijkste en moeilijkste deel, zeker voor risico.
Dat zomaar negeren past wel bij gokken.
Ik ga hier nu niet liggen smeken op een random forum maar ik zou het wel graag horen!Je hebt gelijk, ik hou mijn dom gokje voor mezelf.
We kennen u ondertussen, het gaat over BTU!Je hebt gelijk, ik hou mijn dom gokje voor mezelf.
TECK?Je hebt gelijk, ik hou mijn dom gokje voor mezelf.
OXY naar $65 pre-marketOPEC+ announce surprise oil cuts of around 1.16 mbpd from May to year-end
Saudi Arabia and other OPEC+ oil producers on Sunday announced further cuts in their production amounting to around 1.16 million barrels per day in a surprise move that analysts said would cause an immediate rise in prices.
Petrol terug omhoog en oxy?

En we zijn vertrokken: premarket +4.3%OPEC+ announce surprise oil cuts of around 1.16 mbpd from May to year-end
Saudi Arabia and other OPEC+ oil producers on Sunday announced further cuts in their production amounting to around 1.16 million barrels per day in a surprise move that analysts said would cause an immediate rise in prices.
Petrol terug omhoog en oxy?
Kom kom het is tijd om kleur te bekennen, ik heb nood aan wat drama.Je hebt gelijk, ik hou mijn dom gokje voor mezelf.

zo kan je perfect op elke trade wel een ander aandeel posten dat het beter doet ... your point being??Ik denk dat de mensen met exmar in de portefeuille het momenteel beter doen.
Dat men na een nieuwsbericht niet moet afkomen alsof ze het hebben zien aankomen, Dat oxy zal stijgen in prijs kan men gerust aan de hand van bepaalde criteria voorspellen maar doen alsof deze stijging van vandaag in de sterren geschreven stond is al even ridicuul als doen alsof de stijging van exmar deze dag te voorspellen was.zo kan je perfect op elke trade wel een ander aandeel posten dat het beter doet ... your point being??
Dat men na een nieuwsbericht niet moet afkomen alsof ze het hebben zien aankomen, Dat oxy zal stijgen in prijs kan men gerust aan de hand van bepaalde criteria voorspellen maar doen alsof deze stijging van vandaag in de sterren geschreven stond is al even ridicuul als doen alsof de stijging van exmar deze dag te voorspellen was.

Ik zie hier aandeelhouders van OXY die blij zijn dat OXY hoger gaat na deze beslissing van OPEC -> toon mij nu eens wie er hier zegt dat dit in de sterren geschreven stond?Dat men na een nieuwsbericht niet moet afkomen alsof ze het hebben zien aankomen, Dat oxy zal stijgen in prijs kan men gerust aan de hand van bepaalde criteria voorspellen maar doen alsof deze stijging van vandaag in de sterren geschreven stond is al even ridicuul als doen alsof de stijging van exmar deze dag te voorspellen was.
Dat men na een nieuwsbericht niet moet afkomen alsof ze het hebben zien aankomen, Dat oxy zal stijgen in prijs kan men gerust aan de hand van bepaalde criteria voorspellen maar doen alsof deze stijging van vandaag in de sterren geschreven stond is al even ridicuul als doen alsof de stijging van exmar deze dag te voorspellen was.
Even voor de leute, neem het niet serieus, Oxy door mijn (gok/brol/statistisch nonsens V1) modelletje gedraaid.
Voorspelling koers volgende maand op 28/03
Min: 62,99
Avg: 64.74
Max: 68,677![]()