JanusDR
Well-known member
Ja? En wat is het punt, want ik kan het niet afleiden uit dat filmpje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja? En wat is het punt, want ik kan het niet afleiden uit dat filmpje.
Ze zegt het toch: extra produceren van 100k in q4...Ja? En wat is het punt, want ik kan het niet afleiden uit dat filmpje.
En zoals ik dus zei: dat kan evengoed +100k betekenen ten opzichte van q1 2022.Ze zegt het toch: extra produceren van 100k in q4...
Sterke cijfers van Upstart inderdaad en vooral de guidance voor 2022 is heel goed. Ik heb ze al een tijdje niet meer in mijn portfolio maar ben blij voor degenen die nu eens beloond worden om ze zo lang bij te houden.
+33% inmiddels.
Upstart to the moon![]()
En... Upstart opnieuw lager dan vóór de resultaten.Integendeel, dikke schijtresultaten.
Typisch silicon valley gezwets in de conference call als het over finance gaat ("deeply proprietary" AI), hogere delinquency rate in een hyperzot 2021 waar geen enkele consument betalingsproblemen heeft.
Dat belooft voor als tweedehandse autoprijzen terug normaal worden, en stimulus checks op zijn.
En 400 miljoen buyback, terwijl de CEO zelf wel continu aandelen zit te verkopen.
En markt enthousiast want 0,5% van shares outstanding buyback...

Geen probleem, ik hou oxy al bij sinds 2008. Ooh nee wacht zo werkt het niet?Jammer voor degenen die ze al zo lang bijhouden![]()
Zo werkt het anders wel:Geen probleem, ik hou oxy al bij sinds 2008. Ooh nee wacht zo werkt het niet?

Upstart sinds 1 januari 2021: x2,77Zo werkt het anders wel:
- Upstart zwaar overgewaardeerd in 2021, hier meerdere malen vermeld --> daalt uiteindelijk -50%.
- Oxy zwaar ondergewaardeerd in 2021, hier meerdere malen vermeld --> stijgt uiteindelijk +100%.
De beurs is de max!
Ja UPST +150% sinds een jaar geleden, heel jammer hoor.- "BABA gaat weer lekker" , en Monday denkt precies weer dat het friday is, what's new nietwaar.
- Upstart:
En... Upstart opnieuw lager dan vóór de resultaten.
Jammer voor degenen die ze al zo lang bijhouden![]()
Helaas, nee. Daarvoor zijn er iets teveel discussies geweest toen tech on the way up was.Let it go...
Eerste keer dat Upstart hier vernoemd werd, was juni/juli 2021.Upstart sinds 1 januari 2021: x2,77
Berkshire sinds 1 januari 2021: x1,40
Wanneer ga jij eindelijk stoppen met zagen, ouwe zagevent?
Daarom ga ik dus door hé met jullie gezever te callen.Laat Janus zijn feestje hebben.
Na 15 jaar haalt hij zijn groot gelijk, en het enige daarvoor nodig was een pandemie die supply chains enorm verstoort hebben, gevolgd door een oorlog in Europe die gigantische sancties van een van de grootste olie en gas exporteurs ter wereld ten gevolge had.
Macro gokker heeft keer geluk met macro gokken, denkt dat die een genie is omdat die terug break even is tegenover 20 jaar geleden.
Sinds eerste vermelding Upstart hier op het forum is het 0-5% naar beneden, terwijl al de rest van niet-tech aandelen ferm gestegen is.Ja UPST +150% sinds een jaar geleden, heel jammer hoor.
Je gaat toch ook OXY niet verkopen als ze 50% zakken en er niks fundamenteels wijzigt?
Dat is allemaal korte termijn.Hier moet ik @JanusDR toch wel wat volgen. "Als een bedrijf fundamenteel niet veranderd is, moet je niet verkopen." Nou ja, leuk allemaal, maar wel klote als je net in MSFT en NVDA bent gestapt vlak voor alles naar beneden dondert. En het is nu net alsof die bedrijven waardeloos zijn. Wat overgewaardeerd misschien, maar had ik dus wel verkocht bij de eerste tekenen van problemen dan zat ik nu niet aan -15% met beiden. Zo is het bij nog wat tech aandelen.
Fundamentals zijn net onbelangrijk als de waardering totaal van de pot gerukt is.Dat is allemaal korte termijn.
Fundamentals blijven het meest cruciaal, veruit.
Dat is market timing.Hier moet ik @JanusDR toch wel wat volgen. "Als een bedrijf fundamenteel niet veranderd is, moet je niet verkopen." Nou ja, leuk allemaal, maar wel klote als je net in MSFT en NVDA bent gestapt vlak voor alles naar beneden dondert. En het is nu net alsof die bedrijven waardeloos zijn. Wat overgewaardeerd misschien, maar had ik dus wel verkocht bij de eerste tekenen van problemen dan zat ik nu niet aan -15% met beiden. Zo is het bij nog wat tech aandelen.
Laat mij eens weten wanneer ik moet kopen dan aub? En als je er naast zit komt het verlies uit uwe zak.Hier moet ik @JanusDR toch wel wat volgen. "Als een bedrijf fundamenteel niet veranderd is, moet je niet verkopen." Nou ja, leuk allemaal, maar wel klote als je net in MSFT en NVDA bent gestapt vlak voor alles naar beneden dondert. En het is nu net alsof die bedrijven waardeloos zijn. Wat overgewaardeerd misschien, maar had ik dus wel verkocht bij de eerste tekenen van problemen dan zat ik nu niet aan -15% met beiden. Zo is het bij nog wat tech aandelen.