Jij pakt vaste dagen? Ik doe 1x per maand maar twijfel tussen nu of einde vd week. En volgende maand dan hetzelfde.
Ik doe ook begin van de maand vast en dan tussendoor als ik extra cash heb of t es echt ne slechte beursdag is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij pakt vaste dagen? Ik doe 1x per maand maar twijfel tussen nu of einde vd week. En volgende maand dan hetzelfde.
Gewoon altijd zelfde dag, al is dat niet altijd gemakkelijkJij pakt vaste dagen? Ik doe 1x per maand maar twijfel tussen nu of einde vd week. En volgende maand dan hetzelfde.
Ik schrijf gewoon meteen over als ik mijn loon krijg en doe de aankoop als ik voldoende op de broker heb staan. Da's altijd rond de 1e, misschien eens een dag ervoor, misschien eens een dag erna, dat maakt niet uit. Ik koop driemaandelijks omdat dat efficiënter is qua kosten maar schrijf wel maandelijks over, dan staat het geld gewoon even te wachten op de geldrekening vd broker.Jij pakt vaste dagen? Ik doe 1x per maand maar twijfel tussen nu of einde vd week. En volgende maand dan hetzelfde.

monday.com en SentinelOne@Racing Genk... welke aandelen van je portefeuille zijn volgens jou aan de huidige koersen no brainers om aan te kopen?
Moet mijn mening herzien, beste bescherming mogelijk … onwaarschijnlijke beursdag over de plas.Wist niet dat de BTC zo gevoelig was voor rente en/of oorlogsdreiging
Ik ben vandaag zelfs gestegen, maar hoe. Ik heb bijgekocht toen MSFT onder de 280 dollar zakte, en ik had de enorme chance dat tegelijk mijn turbo met stop-out van 274 niet kapot ging (low = 276,05). Man man, wat een rollercoaster is dit... Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn cool rond 18u even verloor en alles in vraag stelde. Nu ben ik weer wat rustiger. Ik wil mijn kop niet zot laten maken en mij gewoon aan het plan houden. Die turbo's vasthouden tot MSFT op 360 dollar staat.Scriptkiddie ook nergens meer te bekennen met de turbo's op MSFT. Ben is benieuwd hoeveel er nog overschiet van de winst![]()
Duim liever mee dat MSFT niet onder 275 dollar zakt en dat het earnings rapport morgenavond positief is.

Heel licht groen, maar ziet er naar uit dat US rood zal starten en dan zal Europa wel meedoen.Benieuwd wat Europa morgen zal doen.
)Naar aanleiding van oa bovenstaande.
Iemand hier met RDSB aandelen op Amsterdam die weet of er enige tax (RV) impact is als gevolg van de aandelenomzetting scheme bij Shell?
Kan dat niet opmaken uit de website van Shell zelf, en ook de broker weet van toeten noch blazen.
![]()
News and media releases | Shell Global
Access all media releases published by Shell plc this year, as well as archived releases from previous years.www.shell.com
Bedankt voor uw bericht. Volgens de huidige fiscale analyse zijn er geen taksen van toepassing en wordt dit event als een wijziging geboekt.
Als je uitstapt dan probeer je de markt te timen,Heel licht groen, maar ziet er naar uit dat US rood zal starten en dan zal Europa wel meedoen.
Er zijn momenteel voldoende "excuses" om even uit de markt te gaan: Rusland/Oekraine, dure olie/gas, omikron besmettingen en rentestijgingen ... valt eigenlijk mee dat we "maar dit" gedaald zijn (ik zou toch niet graag met turbo's zitten nu alleszins)