Racing_Genk
Well-known member
Zie mijn portfolio update op 6 december, geen Upstart te bespeuren. Had ze kort bijgekocht maar nadien de bedenking gemaakt dat ik ze toch niet wou houden.Eind november heb je upstart bijgekocht....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie mijn portfolio update op 6 december, geen Upstart te bespeuren. Had ze kort bijgekocht maar nadien de bedenking gemaakt dat ik ze toch niet wou houden.Eind november heb je upstart bijgekocht....
Wat is jouw vraag exact?Racing_genk : zscaler is 1 van uw grootste posities,heb je gekocht in december. Momenteel ook bijna minus 50%
Hetzelfde voor monday,....
Quasi 0.5 jaarloon naar beneden vandaag alleen. Veruit slechtste 1-day performance.
Geen vraag, aantonen dat hij toch wel dingen zegt die niet kloppen...geen upstart, nov: upstart gekocht...Wat is jouw vraag exact?
Bedoel je dat ze nu 50% ondergewaardeerd zijn of dat je cash houdt voor het moment dat ze 50% ondergewaardeerd zouden zijn?Bac positie verkocht (was wel nog 10-15% ondergewaardeerd) voor optionaliteit meer occidental te kunnen kopen indien er brokken komen (50% ondergewaardeerd).

Of een ring?Dus dat valt al bij al nog mee, de weg naar rijkdom is lang en vol hindernissen
Maar zo een ring gaat mss ook wel gepaard met hindernissenOf een ring?
Dat je arm geboren wordt kan je niets aan doen, arm trouwen wel!

Waarom spijtig? Denk je dat vandaag dan al de bottom was?Nasdaq is beetje aan het herstellen nu...
Heb dit weekend stevige portie (spaar)cash overgezet naar de broker, maar zal er pas tegen morgen of woensdag zijn. Spijtig. Op zo'n dagen waar de VIX spiket naar bijna 40, koop ik graag bij.

hangt af van uw POV é... Als uwe naam Jef Bezos is, dan ja. Als ge Mackenzie Scott zijt, dan heeft het u geen windeiere gelegdEen ring kan u ook wel pluimen.
Zorg maar eerst voor uzelf.

De markt kan zeker nog lager. Wie zal het zeggen?Waarom spijtig? Denk je dat vandaag dan al de bottom was?![]()
Daarom dus dat ik zei om winst te pakken. Met turbo's (of leverage) is het altijd beter om winst te nemen en op zen minst je inleg eruit te halen.Scriptkiddie ook nergens meer te bekennen met de turbo's op MSFT. Ben is benieuwd hoeveel er nog overschiet van de winst![]()
Ik hou mij aan de Bogleheadstrategie. Mijn vorige aankoopmoment was op 30/12 en mijn volgende aankoopmoment is op 01/03. Benieuwd of we tegen dan dieper staan of dat het effectief een "dip" is. Either way maakt het niet uit.
.