Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, de vloot personenwagens, camions, vliegtuigen, vrachtschepen en productie van plastics, asfalt, staal, meststoffen, textiel, cosmetica, zal men allemaal binnen de 2 jaar omvormen via zonne-energie, en zo fluks de prijsstijgingen te snel af zijn!Te zien aan hoe renewable energy blijft dalen, zal men dan gewoon meer olie kopen en zeker geen zonne of wind energie capaciteit bij installeren.

Ik heb ook wat olie aandelen, al is het maar een beetje Shell.Ja, de vloot personenwagens, camions, vliegtuigen, vrachtschepen en productie van plastics, asfalt, staal, meststoffen, textiel, cosmetica, zal men allemaal binnen de 2 jaar omvormen via zonne-energie, en zo fluks de prijsstijgingen te snel af zijn!
Politici in Europa verkochten die droom ook de laatste jaren.
Betalen zal je voor de precious olie.
Betalen aan Janus en @Biljart !!![]()

aan $80 of $90 per vat zijn die oil majors nog steeds superwinstgevend, hoeft helemaal niet naar 100+ te gaan, laat het maar op het huidige niveau voor langere tijd, dan komt het wel meer dan goed met onze "belegging"Die spare capacity uitbreiden dat duurt geen jaren....en er zijn andere opec leden die wel meer kunnen oppompen...
OPEC targeting oil prices below $100, Oman’s oil minister says
OPEC and its allies don’t want crude prices to climb to $100 a barrel, and are reviving production quickly enough to prevent global markets from “overheating,” Oman’s oil minister said.www.worldoil.com
ff offtopic, maar mijn vader was vroeger visser, en telkens als zij een mazout lek hadden terwijl ze in de haven lagen kwamen de bussen dreft boven
das echt een wondermiddel tegen een olievlek
Ik heb al zitten zoeken naar hernieuwbare energie. Zitten quasi allemaal op 52w.Allocatie van tech in fondsen is blijkbaar het laagst sinds december 2008, tekenen dat de berenmarkt in groeiaandelen ten einde komt? Wanneer iedereen roept om industrials, banken en old economy aandelen te kopen is het meestal de moment om het omgekeerde te doen.![]()
In hoeverre zie jij de stock based compensation als een probleem, nu dat vele aandelen 50% onder hun ATH of zo zitten?Allocatie van tech in fondsen is blijkbaar het laagst sinds december 2008, tekenen dat de berenmarkt in groeiaandelen ten einde komt? Wanneer iedereen roept om industrials, banken en old economy aandelen te kopen is het meestal de moment om het omgekeerde te doen.![]()
Als mijn aandelen hun omzet stijgt met 50-100% en het aantal uitstaande aandelen neemt ieder jaar toe met +- 5%, dan stijgt de omzet per aandeel nog steeds ongeveer 45-95%. Dus die SBC zie ik niet als een probleem. Het is een kost om je meest waardevolle werknemers te behouden.In hoeverre zie jij de stock based compensation als een probleem, nu dat vele aandelen 50% onder hun ATH of zo zitten?
Als nu in februari de jaarlijkse bonussen uitbetaald moeten worden met nieuwe aandelen die plots minder waard zijn, dan wordt de extra verwatering toch nog een pak groter voor al deze groei-tech aandelen?
Ik vind het tempting om in te stappen, zeker in de Saas bedrijven die ik ken en waar mijn huidig bedrijf klant is, maar telkens als ik die stock based compensations zie, dan krabbel ik terug
Bij ons in het bedrijf wordt de "amount" vastgelegd, en krijg je daar dan aandelen mee volgens de koers van het aandeel op een vastgelegde dag, vandaar dus mijn gedachtengang.Als mijn aandelen hun omzet stijgt met 50-100% en het aantal uitstaande aandelen neemt ieder jaar toe met +- 5%, dan stijgt de omzet per aandeel nog steeds ongeveer 45-95%. Dus die SBC zie ik niet als een probleem. Het is een kost om je meest waardevolle werknemers te behouden.
In welke zin is een dalende koers extra verwatering? Ik vermoed dat het aantal RSU's vastligt en dat een daling van de koers een lagere bonus voor de werknemer betekent, niet per se extra verwatering voor de aandeelhouder. Maar ik kan verkeerd zijn, ik heb zelf nooit SBC gehad als werknemer dus ken de details ook niet.
Ook hier is het xxx aandelen en niet xxx USD.In hoeverre zie jij de stock based compensation als een probleem, nu dat vele aandelen 50% onder hun ATH of zo zitten?
Als nu in februari de jaarlijkse bonussen uitbetaald moeten worden met nieuwe aandelen die plots minder waard zijn, dan wordt de extra verwatering toch nog een pak groter voor al deze groei-tech aandelen?
Ik vind het tempting om in te stappen, zeker in de Saas bedrijven die ik ken en waar mijn huidig bedrijf klant is, maar telkens als ik die stock based compensations zie, dan krabbel ik terug
amai, dan zou ik wel gefrustreerd zijn met een 50% daling van de koers, heb je plots de helft minder bonus...Ook hier is het xxx aandelen en niet xxx USD.
Een deel van de aantrekkingskracht van snelgroeiende (kleine) techbedrijven zijn de stock options als verloning, waarbij je totale compensatie kan exploderen als het bedrijf voor lange tijd snel kan blijven groeien. Het is dan ook logisch dat je niet enkel van die potentiële upside kan profiteren, maar dat je er ook de risico’s bijneemt. Ik vermoed dat bij meer mature bedrijven vaker met een vast bedrag wordt gewerkt.amai, dan zou ik wel gefrustreerd zijn met een 50% daling van de koers, heb je plots de helft minder bonus...
Ik zit idd niet in een klein techbedrijfje, wel in eentje met +100k employeesEen deel van de aantrekkingskracht van snelgroeiende (kleine) techbedrijven zijn de stock options als verloning, waarbij je totale compensatie kan exploderen als het bedrijf voor lange tijd snel kan blijven groeien. Het is dan ook logisch dat je niet enkel van die potentiële upside kan profiteren, maar dat je er ook de risico’s bijneemt. Ik vermoed dat bij meer mature bedrijven vaker met een vast bedrag wordt gewerkt.