Brt
Banned
Is shell op euronext een interessante beleggin?Daniel is blijkbaar akkoord met mij!
Ik beheer wel wat minder geld dan Daniel, ik kon niet activistisch worden bij Shell![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is shell op euronext een interessante beleggin?Daniel is blijkbaar akkoord met mij!
Ik beheer wel wat minder geld dan Daniel, ik kon niet activistisch worden bij Shell![]()
Los van het bedrijf zelf -> een dividendbetaler op de Nederlandse beurs zorgt ervoor dat jij als brave Belg 2x belastingen betaalt, eenmaal in NL en eenmaal in BE.Is shell op euronext een interessante beleggin?
Beter dan OntexIs shell op euronext een interessante beleggin?

In welke aandelen ben jij momenteel aan het investeren?Los van het bedrijf zelf -> een dividendbetaler op de Nederlandse beurs zorgt ervoor dat jij als brave Belg 2x belastingen betaalt, eenmaal in NL en eenmaal in BE.
Aangezien Shell recent een deel van het bedrijf heeft verkocht en als dividend dit gaat uitkeren zou ik hier van wegblijven... just my 2 cents.
Als ze geen licence hebben om in China te handelen, zoals FUTU idd:Chinees van de PBOC noemt tradingapps illegaal...
$FUTU al -20% prémarket.
Heerlijk, een beetje left tail risk in the morning.
Al 2x contact gehad met hun support.Zijn er hier nog personen die problemen hebben met SaxoInvestor? Sinds een paar dagen kan ik geen fondsen meer kopen, enkel verkopen. Support geeft bijzonder weinig info, enkel dat het probleem 'in de loop van november' zou moeten opgelost geraken.
Bijzonder frustrerend.

Gewoon in UK kopen (zolang het nog kan). Dan is er maar 1x taxmanLos van het bedrijf zelf -> een dividendbetaler op de Nederlandse beurs zorgt ervoor dat jij als brave Belg 2x belastingen betaalt, eenmaal in NL en eenmaal in BE.
Aangezien Shell recent een deel van het bedrijf heeft verkocht en als dividend dit gaat uitkeren zou ik hier van wegblijven... just my 2 cents.

Is OXY niet beter dan shell om aandelen van te kopen?Gewoon in UK kopen (zolang het nog kan). Dan is er maar 1x taxman![]()
Als het hen lukt is het wel een echte game changer natuurlijk en met 10,000 employees die erop werken doen ze wel op zijn zachtst gezegd hun bestMetaverse is het nieuwe buzzword precies, met Facebook dat hun naam nu ook naar ‘Meta’ verandert.
Andere ‘Meta’ stocks:
Unity Software
Roblox
Zelf geen interesse.
Grote plannen Janus? Waarnaartoe?... zal ik dan maar afsluiten en naar IB verhuizen eind dit jaar als ik niet meer in België zit.

Een echte "bet the house" moment voor Facebook.Als het hen lukt is het wel een echte game changer natuurlijk en met 10,000 employees die erop werken doen ze wel op zijn zachtst gezegd hun best
Ik heb het anders wel gehad met die Teams meetings met collega’s die slecht uitgesneden tegen een fake achtergrond zitten ,… a lot of room for improvement there !Ik heb de demofilmpjes van het Metaverse gezien en ik vind het echt extreem creepy. Mark zelf ziet en gedraagt zich ook nog steeds als een sociopathische robot, niet normaal hoe diep die in de uncanny valley zit. En dan die avatars in de Metaverse. Precies Black Mirror in het echt. Ik ben geen fan.