Kleine Beursfeiten

Een aandeel dat rustig dag na dag stijgt, meer dan 20% op 1 maand en meer dan 30% op 3 maanden is Kering. Misschien een tip. Heb al tijdje beperkte positie. Lijkt uitgebroken te zijn.

Laatst bewerkt:
Welke websites/ tools gebruiken jullie voor stockanalyse?
Momenteel doe ik zelf veel manueel in google sheets, maar ik ben op zoek naar een deftige website om makkelijk multiples (P/E, EV/ EBITDA) en key ratio's over time te kunnen evalueren.

Momenteel doe ik zelf veel manueel in google sheets, maar ik ben op zoek naar een deftige website om makkelijk multiples (P/E, EV/ EBITDA) en key ratio's over time te kunnen evalueren.
youtube, zij doen de analyse en daarop beslis ik of het de moeite is

Fiscal.ai. Kan je ook makkelijk 15% korting op een subscription krijgen

Ik gebruik tikr

Nog mensen die Innodata volgen?

Ben een paar weken aan het volgen en bijlezen lijkt mij intressant aan het worden. Van een gewone datalverancier overgeschakeld naar een AI partner, 80% omzetgroei.
Ze leveren hoogwaardige en complexe datasets die ontworpen zijn om AI te verbeteren.

Terug
Bovenaan