Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook aant genieten van de run van Alphabet de laatste weken neem ik aan?Mijn PF is nog steeds 17% Alphabet.
nope, ben ook al aan het zoeken geweest, maar vind niet direct de reden. (alle NL chippers trouwens, ASMI en BESI ook fel omhoog)ASML heeft net als Alphabet een melt up, begonnen rond hetzelfde uur, iemand een ideetje waarom?
beiden niet genoeg omhoog, oftewel heb ik er te weinig van, dat kan ook

Interessant .... Iemand diepere analyse ?Een aandeel dat rustig dag na dag stijgt, meer dan 20% op 1 maand en meer dan 30% op 3 maanden is Kering. Misschien een tip. Heb al tijdje beperkte positie. Lijkt uitgebroken te zijn.
Wel op letten dat het de laatste maanden al vrij goed gestegen is, dus een (tijdelijke) terugval is nu mogelijk. Maar lijkt mij alvast op een beginnende trendomkeer.Interessant .... Iemand diepere analyse ?
youtube, zij doen de analyse en daarop beslis ik of het de moeite isWelke websites/ tools gebruiken jullie voor stockanalyse?
Momenteel doe ik zelf veel manueel in google sheets, maar ik ben op zoek naar een deftige website om makkelijk multiples (P/E, EV/ EBITDA) en key ratio's over time te kunnen evalueren.
Fiscal.ai. Kan je ook makkelijk 15% korting op een subscription krijgenWelke websites/ tools gebruiken jullie voor stockanalyse?
Momenteel doe ik zelf veel manueel in google sheets, maar ik ben op zoek naar een deftige website om makkelijk multiples (P/E, EV/ EBITDA) en key ratio's over time te kunnen evalueren.
tis gewoon een antwoord op een vraag eh
tis gewoon een antwoord op een vraag eh
Nee dat was het niet.Welke websites/ tools gebruiken jullie voor stockanalyse?
Ik gebruik tikrWelke websites/ tools gebruiken jullie voor stockanalyse?
Idem hierzoIk gebruik tikr