Wilto
Well-known member
Ik denk dat je onder andere mij bedoelt?Wat is die man toch een grap.
Geen enkele vorm van realiteitszin, wat ook logisch is voor een politieker zonder enig noemenswaardige bedrijfservaring.
Elke keer weer persoonlijk kappen op Guillaume B. en Stefaan De Clercq.
Eindigen met het risico op een “financiële implosie” is de grap van de eeuw. Operationeel cashflow positief bedrijf dat op elk moment de huidige investeringen zou kunnen stoppen (indien dit al nodig zou zijn).
Maar er waren hier veel negatief over Proximus. Na recente run-up zou ik denken dat er hier dan wel een paar een short durven aangaan?
Hij wilt ook vooral niet vermelden, dat naast alle zaken die hij als negatief percipieert, het een feit is dat Proximus BICS heeft kunnen inbrengen in Proximus Global met een meerwaarde van 40% t.o.v. hun aankoop van BICS in 2021. Voor een van de weinige beslissingen die de CEO heeft gemaakt en waar er resultaat merkbaar van kan zijn, lijkt me dit een goede zet (ten koste van 2 andere telco’s die niks liever wouden dan van BICS af te geraken - namelijk MTN en Swisscom). Dus een contraire zet die positief blijkt, nee nee daar moeten geen credits voor worden gegeven![]()
Ik short nooit aandelen. Maar sinds 5y zelfs na deze rebounce -61% en megaveraf van de ATH in een ver verleden (2015 aan 35€).
Natuurlijk moet je deze kerel vooral als stormram zien vd NVA tov de CD&V. En zeker nu de NVA op het bestuurszitje aast, willen ze extra druk zetten. Dit artikel is puur politiek.