Karton
Well-known member
Nasdaqi
in wat zit je vooral?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nasdaqi
in wat zit je vooral?

MSTR wat is dat waard? Is al +500% op een jaar gegaan...is toch meme aandeel?Metaplanet +23% (en nog eens +20% after market).
MSTR +12%
APO +10%
OWL +6%
Nintendo +6%
Mooi dagje, enkel de chinezen steken tegen vandaag maar die zijn samen maar een 10%.
En CPNG -10%... wtf de markt is toch echt dom met dat aandeel, ik koop wat bij.![]()
Sorry, ben wat laat, heb resultaten paar dagen geleden bekeken en zie geen reden om weg te stappen van het aandeel. Mijn beslissing (spijtig genoeg) was om toch nog wat te wachten tot het onder 16 zou gaan (meer risico marge) - ik haal Rusland assets altijd uit mijn analyse en heb de eventuele Trump opportuniteit gemist (anders had ik mss toch gekocht als optie op Trump overwinning).
Ik hoop dat je gewoon bent blijven vasthouden en je vandaag terug mooi herstel kent.
CROX buyback yield van 10% aan PE 8 met FCF marges van 22%. Fuck it, laatste cash daarin gedropt.
Afhankelijk van BTC prijs natuurlijk...MSTR wat is dat waard? Is al +500% op een jaar gegaan...is toch meme aandeel?

Hier ook voor 85% in cashMen denkt werkelijk dat al die inflatoire praat, economische nonsens, of de aantasting van de rule of law en de neutraliteit van de centrale bank bij de global behemoth, en geopolitieke loterij met een impulsieve dommekloot aan het hoofd van het leger van de free world, dat dat een waar feest is voor aandelen, ook al stonden die al megahoog?
Op de kop gevallen en een paar kilometer blijven botsen ja
En house en senaat er ook nog bij, dus geen remmen? :-D
Ben weer mee met Buffett, alles cash.
Extra 1j put optie op de nasdaq natuurlijk niet te na gesproken.

Stukje verkocht zonet hierWhat's up met FCNCA? +15%
Proficiat!In dezelfde adem nomineer ik mezelf wel tot lul van de week

BEKE verkocht aan 23,7 premarket.
+60% op een week waardoor onderwaardering minder is, crashende retailbrokers, record inflows, etc.
We moeten niet overdrijven.
Positie $BEKE teruggekocht aan 23.1.
Cijfers over tweedehandsverkopen die uitkwamen dit weekend waren indrukwekkend.
Samen met het feit dat de nieuwbouwverkopen niet slechter kunnen, betekent dit dat de earnings alleen maar ferm zullen stijgen komende kwartalen.
![]()
Shanghai sees instant rebound in housing market after stimulus, loosened curbs
Shanghai’s revival may be a bellwether for other top-tier cities, but the same may not apply to places further afield, sales agents say.www.scmp.com
En nu terug verkocht?$BEKE positie verdubbeld rond 20.
Als het terugzakt nr 15 verdubbelt het nog eens.
Solvay en VGP doen pijn, die laatste is één van de grootste blunders hier op het forum
Toch nog goedgekomen. +15% AH.Mij ook wel laten vangen door enkele dagen geleden Elf te kopen. Bedrijf in de beauty-industrie dat al vele jaren marktaandeel wint door combinatie van goede marketing & kwaliteit aan redelijke prijs (kwalitatief evenwaardig aan de premium merken, maar tot de helft of meer goedkoper). Noteert nu eindelijk aan een redelijke koers. Echter zit 80% van productie in China dus krijgt het vandaag klappen.
Mensen praten graag over hun winsten, maar als ze verliezen hoor je ze niet...

Men denkt werkelijk dat al die inflatoire praat, economische nonsens, of de aantasting van de rule of law en de neutraliteit van de centrale bank bij de global behemoth, en geopolitieke loterij met een impulsieve dommekloot aan het hoofd van het leger van de free world, dat dat een waar feest is voor aandelen, ook al stonden die al megahoog?
Op de kop gevallen en een paar kilometer blijven botsen ja
En house en senaat er ook nog bij, dus geen remmen? :-D
Ben weer mee met Buffett, alles cash.
Extra 1j put optie op de nasdaq natuurlijk niet te na gesproken.