Classic Artists King Gizzard & The Lizard Wizard

Ik ga ook wel de ticketprijs afwachten inderdaad.

En ik moet nog altijd The Silver Chord eens volledig beluisteren, is nog altijd niet gelukt :unsure: Laat staan de extended versie :D
 
Ik heb de standaard versie beluisterd. Slecht vond ik dat niet, er zaten hier en daar zelfs goede nummers tussen. Maar het heeft geen indruk achtergelaten en ik ga nog even afwachten en dan eens in de extendeds duiken.
 
Oef, 42EUR vind ik nog goed te doen. Ongenummerde plaatsen, dus gewoon op tijd komen en je kan mee met de weirdo swarm op de vloer. Ik ga tickets kopen!
 
het wordt toch steeds duurder om King Gizzard live aan het werk te zien.
2019 in de AB: 26 euro
2023 in koninklijk circus: 35 euro
en nu 42
en daarvoor was het wrs nog goedkoper te doen :unsure:
@Kid_C jij hebt ze vermoedelijk ook al wel eerder eens ergens gezien zeker.

Anyway toch maar tickets gekocht. De vriendin wil zowaar ook eens mee (dat is al beter als meemoeten naar Regi he @Avondland ) , dus als er iemand hier zich geroepen voelt om te willen babysitten op onze kleine dan hebben we dat ook al geregeld :unsure:
 
het wordt toch steeds duurder om King Gizzard live aan het werk te zien.
2019 in de AB: 26 euro
2023 in koninklijk circus: 35 euro
en nu 42
en daarvoor was het wrs nog goedkoper te doen :unsure:
@Kid_C jij hebt ze vermoedelijk ook al wel eerder eens ergens gezien zeker.

Anyway toch maar tickets gekocht. De vriendin wil zowaar ook eens mee (dat is al beter als meemoeten naar Regi he @Avondland ) , dus als er iemand hier zich geroepen voelt om te willen babysitten op onze kleine dan hebben we dat ook al geregeld :unsure:
Ik heb ze gratis met Thee Oh Sees en Kikagaku Moyo gezien op een strand in Italië. Dat was een wilde rit. :unsure:

In de Vooruit was het iets van 20 euro, eerste keer in de kleine zaal van de AB denk ik nog minder.
 
Ah juist, in de Vooruit was ik er ook nog bij.

Dat gratis optreden op een strand in Italie klinkt redelijk wild ja :unsure:
Was dat Dunajam dan? is dat niet redelijk exclusief om binnen te geraken ofzo? of zijn er nog andere optredens op stranden in Italie.
 
Ah juist, in de Vooruit was ik er ook nog bij.

Dat gratis optreden op een strand in Italie klinkt redelijk wild ja :unsure:
Was dat Dunajam dan? is dat niet redelijk exclusief om binnen te geraken ofzo? of zijn er nog andere optredens op stranden in Italie.
Beaches Brew! Gratis in Ravenna, helaas is het niet elk jaar zo'n gekke lineup.

Ook nog Khruangbin, Follakzoid en Ty Segal gezien daar. Good times.

1699611776506.png

Wat een lineup was dat eigenlijk. Gratis. :rofl:
 
Bon, de extendeds van The Silver Chord beluisterd. Euh ja, ik vind het toch niet zo denderend. Beter dan de radio edits, sure. Maar waarom zo insane lang allemaal? Dat hoefde dan ook weer niet voor mij, ik was het album allang beu voordat het gedaan was.
 
Terug
Bovenaan