Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
en kent het woord nee nog altijd niet
.
Heeft enkel nog een hekel om zijn nagels te laten knippenen kent het woord nee nog altijd niet
.
Dat is zeker nodig. Hij klimt nog vaak via je benen en rug naar je schouders om daar te blijven zitten. Met die lange nageltjes doet dat echt serieus pijn.Maar is dat nodig?
Ik doet dat hier niet en mijn kat gaat niet buiten.
Die krabt vrij vaak aan haar grote paal
Die kent dat perfect en trekt zich er gewoon niks van aan.…en kent het woord nee nog altijd niet.
Dat dacht ik ondertussen ook alDie kent dat perfect en trekt zich er gewoon niks van aan.

Beli heeft zich ooit eens onder geplast op weg naar de dierenarts.Ondertussen bij de trimster om een goede droogshampoo kunnen gaan. Hopelijk lukt het daarmee om de urinegeur uit zijn vacht te krijgen.
Moest ik hem met zijn achterkant in de lavabo kunnen zetten en goed afspoelen, zou water mss al voldoende zijn. Maar zijn wond zit daar natuurlijk ook, dus maakt het lastig om hem daar goed te kunnen wassen, zonder die nat te maken.Beli heeft zich ooit eens onder geplast op weg naar de dierenarts.
Die heeft ons toen een klein beetje shampoo meegegeven. We hebben hem toen in de lavabo gewassen en hij was weer geurvrij erna.
Ja, ik kan het mij inbeelden dat dat niet simpel zal zijn!Moest ik hem met zijn achterkant in de lavabo kunnen zetten en goed afspoelen, zou water mss al voldoende zijn. Maar zijn wond zit daar natuurlijk ook, dus maakt het lastig om hem daar goed te kunnen wassen, zonder die nat te maken.
De droogshampoo heeft wel al heel veel geur weg genomen.