TRUMP
Active member
nog maar eens een update... ondertussen is de kitten nu al 5 weken bij ons, en er is nog geen enkel beterschap.
Ik laat ze nu wel al samen in het ganse huis slapen, zonder dat ik nog de kitten verder afzonder in de garage, want zo geraken ze elkaar nooit gewoon.
Echter, als ik soms s'avonds es ben uit geweest, en ik kom om 3 of 4 uur thuis snachts, zie ik onze volwassen kat, gewoon op een stoel in de tuin zitten
Dat breekt toch wel mijn hart hoor. Dat ze gewoon het huis uit sluipt, om van de kitten af te zijn.
Ook kan de kitten sinds dit weekend de trap op, en in de slaapkamers (waar mijn oudere kat vaak rust zocht).... De enige plaatsjes waar die nu nog rust heeft, is dus op een hoge kast
Begin toch wat radeloos te worden...
Ik laat ze nu wel al samen in het ganse huis slapen, zonder dat ik nog de kitten verder afzonder in de garage, want zo geraken ze elkaar nooit gewoon.
Echter, als ik soms s'avonds es ben uit geweest, en ik kom om 3 of 4 uur thuis snachts, zie ik onze volwassen kat, gewoon op een stoel in de tuin zitten
Dat breekt toch wel mijn hart hoor. Dat ze gewoon het huis uit sluipt, om van de kitten af te zijn.Ook kan de kitten sinds dit weekend de trap op, en in de slaapkamers (waar mijn oudere kat vaak rust zocht).... De enige plaatsjes waar die nu nog rust heeft, is dus op een hoge kast

Begin toch wat radeloos te worden...
. Hij heeft aan infuus met medicatie gelegen en die zou toch zijn werk gedaan hebben. Zijn temperatuur is goed en hij at vanmorgen vlot. Hij heeft auto-immuun hemolytische anemie, afweersysteem platleggen met cortisones en dagelijks antibiotica tegen infecties :/.
. Ga er mij eens grondig moeten op informeren bij verschillende dierenartsen.
), hij komt om zijn eten vragen en hij neemt de medicatie vlot aan alsof het een snoepje is
.
.