Heb jij een kat?


  • Totaal aantal stemmers
    215
Zijn er hier mensen die catsitter zijn via Pawshake (of een ander platform)?

Ik heb daar een paar dagen geleden een profiel aangemaakt, maar men lijkt er nogal streng om je toe te laten, ook op de profielfoto. Men weigerde al eens mijn profiel te activeren omdat er niet genoeg info zou op staan. (Ik bedoel, ik bied enkel één huisbezoekje per dag aan. :unsure: )
Nu, niet dat ik het ergens niet snap, want mensen moeten toch maar een onbekende inhuren en aan hun huis toevertrouwen natuurlijk.
Ik heb dus mijn best gedaan om er zoveel mogelijk details aan toe te voegen en heb een andere profielfoto gekozen. Op hoop van zegen dus.

Men zegt trouwens dat de profielen worden gecontroleerd door mensen en geen bots, maar de mails die worden gestuurd over waarom je profiel niet geactiveerd wordt zijn dan wél automatische mails. Dat vind ik dan toch vreemd.
 
Zijn er hier mensen die catsitter zijn via Pawshake (of een ander platform)?

Ik heb daar een paar dagen geleden een profiel aangemaakt, maar men lijkt er nogal streng om je toe te laten, ook op de profielfoto. Men weigerde al eens mijn profiel te activeren omdat er niet genoeg info zou op staan. (Ik bedoel, ik bied enkel één huisbezoekje per dag aan. :unsure: )
Nu, niet dat ik het ergens niet snap, want mensen moeten toch maar een onbekende inhuren en aan hun huis toevertrouwen natuurlijk.
Ik heb dus mijn best gedaan om er zoveel mogelijk details aan toe te voegen en heb een andere profielfoto gekozen. Op hoop van zegen dus.

Men zegt trouwens dat de profielen worden gecontroleerd door mensen en geen bots, maar de mails die worden gestuurd over waarom je profiel niet geactiveerd wordt zijn dan wél automatische mails. Dat vind ik dan toch vreemd.
Je hebt mss de drempel van voldoende info op te geven nog niet bereikt waardoor menselijke controle zelfs nog niet relevant is en dus tijdsverlies zou zijn?
Allé, ik bedenk maar een reden door beroepsmisvorming als ontwikkelaar :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Zijn er hier mensen die catsitter zijn via Pawshake (of een ander platform)?

Ik heb daar een paar dagen geleden een profiel aangemaakt, maar men lijkt er nogal streng om je toe te laten, ook op de profielfoto. Men weigerde al eens mijn profiel te activeren omdat er niet genoeg info zou op staan. (Ik bedoel, ik bied enkel één huisbezoekje per dag aan. :unsure: )
Nu, niet dat ik het ergens niet snap, want mensen moeten toch maar een onbekende inhuren en aan hun huis toevertrouwen natuurlijk.
Ik heb dus mijn best gedaan om er zoveel mogelijk details aan toe te voegen en heb een andere profielfoto gekozen. Op hoop van zegen dus.

Men zegt trouwens dat de profielen worden gecontroleerd door mensen en geen bots, maar de mails die worden gestuurd over waarom je profiel niet geactiveerd wordt zijn dan wél automatische mails. Dat vind ik dan toch vreemd.

Wat was er mis met je foto?
 
Geen idee als dit hier thuis hoort, maar ik zit met buurtkatten :laugh: (zijn van 3 verschillende buren)
Heb niets tegen hun of tegen katten in het algemeen.
Komen hier door de tuin richting het achtergelegen bos.

Maar: we hebben 2 lounge stellen. Eentje waarvan de kussen in de winter binnen gaan, de andere niet. (zitten we bijna nooit in)
Daar liggen dus veel kattenharen in. (jammer maar helaas)
Nu had ik deze week de andere kussen terug naar boven gehaald. 2 dagen later vol kattenharen...
Bestaat er iets van geurtje of een andere trick om ze uit die zetel te houden? Mijn kleren en dat van het bezoek zal jullie dankbaar zijn!
 
Geen idee als dit hier thuis hoort, maar ik zit met buurtkatten :laugh: (zijn van 3 verschillende buren)
Heb niets tegen hun of tegen katten in het algemeen.
Komen hier door de tuin richting het achtergelegen bos.

Maar: we hebben 2 lounge stellen. Eentje waarvan de kussen in de winter binnen gaan, de andere niet. (zitten we bijna nooit in)
Daar liggen dus veel kattenharen in. (jammer maar helaas)
Nu had ik deze week de andere kussen terug naar boven gehaald. 2 dagen later vol kattenharen...
Bestaat er iets van geurtje of een andere trick om ze uit die zetel te houden? Mijn kleren en dat van het bezoek zal jullie dankbaar zijn!
In de Aveve verkopen ze een spray daarvoor. Ruikt voor ons eventjes als het net gespoten is, maar geur vervliegt voor ons snel. Katten ruiken het langer. Wij hebben een tijdje een sproeier op ons terras gehad. 2 keer randen van terras ingespoten en hebben hem niet meer gezien.
 
Onze Magic was ziek tijdens de nacht van zaterdag op zondag tijdens pasen (31 maart). Overgeven tem. Hij kreeg +-20 uur lang niets binnen.
(Van 18 u tem 14 u de volgende dag)

We zijn er dan mee naar de dierenarts van wacht geweest (14 u) dat kan niet wachten tot dinsdag (maandag was ook alles dicht). Blijkbaar een maagviruske. Onze andere kater had er echter geen last van.

Ondertussen is hij alweer helemaal hersteld en floreert hij weer goed rond.
 
Ik weet niet wat voor soort rugzak jij hebt, maar mijn kat vindt deze rugzak volgens mij ook niet super comfortabel. Ze begint te "wringen" na een tijdje, maar het is dan ook puur bedoeld als vervoersmiddel en niet om lange wandelingen mee te maken. (In mijn geval toch niet, want mijn rug en nek kunnen dat niet aan.) Mijn dierenarts ligt nu wel aan een drukke weg waar ik langs moet, dus dat kan natuurlijk ook de reden zijn van het wringen.

20240409_184238.jpg


Het is deze rugzak, maar hier is hij helaas niet leverbaar: https://www.bol.com/be/nl/p/trixie-...w-tot-6-kg-50x38x26-cm/9300000005195105/?s2a=


Ik vrees dat dat te zwaar is voor dit soort rugzak.

Ik weet niet wat voor soort rugzak jij hebt, maar mijn kat vindt deze rugzak volgens mij ook niet super comfortabel. Ze begint te "wringen" na een tijdje, maar het is dan ook puur bedoeld als vervoersmiddel en niet om lange wandelingen mee te maken. (In mijn geval toch niet, want mijn rug en nek kunnen dat niet aan.) Mijn dierenarts ligt nu wel aan een drukke weg waar ik langs moet, dus dat kan natuurlijk ook de reden zijn van het wringen.

20240409_184238.jpg


Het is deze rugzak, maar hier is hij helaas niet leverbaar: https://www.bol.com/be/nl/p/trixie-...w-tot-6-kg-50x38x26-cm/9300000005195105/?s2a=


Ik vrees dat dat te zwaar is voor dit soort rugzak.

Dit dus https://i.postimg.cc/9fk7JzfQ/EF513462-D5-C2-4148-9-DB0-651-F3-D32-FD32.jpg
 
Al 3 nachten op rij extra cadeau's binnengebracht. :rolleyes:

Geen muisjes hoor, maar kauwen die bijna even groot zijn als haar. Damn killer!
 
Terug
Bovenaan