Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou ik nu eigenlijk niet minimaliseren. Ik denk dat je hier eerder een voorbeeld ziet van hoe pestgedrag in iemands jeugd bij iemand kan blijven zijn volledig volwassen leven. Dat extraverte en dominante zijn eerder coping mechanismes dat die mens ontwikkeld heeft. Das pretty much wat hij aangeeft in dat intake interview, en wat ge vervolgens gewoon bevestigd ziet in het werkelijke kamp.Wat mij vooral verbaasd is hoe je met zoveel zelfkennis zo weinig kan doen... het probleem is dat hij die zelfkennis overgiet met een sausje aan "Jan waarheden" en dan praat je alles goed... genre: "ik ben lang gepest geweest, wit haar hé". Wat diejn allemaal zegt...
Ben ik dan de enige die denkt de rest van de groep moet die ook gewoon meer intomen, zeker Kaat als leider?
Tuurlijk Jan is een dominante betweter (of dat lijkt op zijn mins toch zo op wat we gezien hebben) maar zorg ervoor dat die zich voegt he? Sara ook, ja als je zeker bent dat je op het juiste punt zit maak dat dan heel duidelijk aan Jan he in plaats van duidelijk tegen je goesting toch ergens te stoppen waarvan je weet dat je fout zit, vind ik bijna even "fout", gesproken als iemand met weinig tot geen ervaring in zo'n situaties.
Wat een bizar artikel. In het begin toont hij echt wel zelfinzicht en zegt hij een paar, volgens mij, heel juiste dingen over zichzelf en de SF. Maar halfweg denkt hij dat hij Jonathan Holslag is en gaat het een zevental vragen over geopolitiek.![]()
Jan, na ‘Kamp Waes’: ‘Als ik dertig jaar geleden had geweten dat de special forces bestonden, dan was ik nu een collega van Fly geweest’
‘Kamp Waes’-deelnemer Jan Syryn, met zijn 52 jaar de oudste van de groep, moest in de fysieke proeven op geen enkel moment onderdoen voor de jongere kandidaten, maar in de vijfde aflevering bleek teambuilding niet zijn favoriete bezigheid. Resultaat: exit Jan. Met zijn vertrek mag voor hem ook...www.humo.be
We zijn vertrokken
Ik weet niet of ik zo kalm als haar was gebleven. Ik ben een rustige mens maar ik enerveerde mij dood aan Jan zijn constante commentaren.Ocharme die Sara. Wat een irritant figuur is dieje Jan. Ik zou hem al zo aan de vijand geven om er vanaf te zijn![]()

euhh, niet?52 jaar zijn, alle proeven doorkomen, zelfs de Tender Feet, om er dan door uw kinderachtige, egocentrische manieren uit te liggen. Hoe schaamtelijk is dat.
Een sterk karakter zonder ellebogen. Ik vind het ook zever dat de groep daar meer moest op gesproken hebben. Die kerel wilt gewoon niet luisteren. Fly of andere SF operatoren laat hij nooit uitspreken en heeft op alles wel een antwoord klaar. Ik zou hem op den duur ook gewoon negeren om nodeloze discussie te vermijden, die tevens ook pakken energie vragen.
Precies een klein kind dat ze moesten meezeulen. Er is gewoon geen ruimte voor inbreng van anderen. En als 't zijn gedacht niet is, reageerde hij telkens als ne kleuter die kwaad is.
Hoeveel keer er een loop op een teamgenoot gericht werd tijdens de opdrachten in team.![]()
Dat geeft het gevoel toch dat Jan zijn rol sowieso uitgespeeld zou zijn en dat dit bewust werd gedaan om het spel op de wagen te krijgen om de beslissing te kunnen maken.Bij elke rol die uitgedeeld werd, kon ik min of meer inzien wat de verwachtingen van die rollen waren + welke informatie ze nodig hebben en moesten doorgeven. Alleen de rol van Jan, adjutant-teamleider, daar weet ik eigenlijk niet wat die juist moet doen. De teamleider bepaalt de strategie en wie wat doet, maar wat doet een adjutant-teamleider dan wel?
Tuurlijk, dat zeg ik ook niet hé. Fysiek heel sterk, chapeau. Maar om er dan uit te liggen omwille van uw manieren die je niet de baas kan, vind ik schaamtelijk. Ik zou dat eerder verwachten bij een 20 jarige.euhh, niet?
Ik vind eerder bovenstaande reactie schaamtelijk -> Jan heeft bewezen op fysiek vlak echt wel top te zijn, en ook bewezen qua karakter/leiderschap niet top te zijn... nobody's perfect, ik zie totaal niet in hoe dat schaamtelijk is. Uit de interviews blijkt duidelijk dat hij er zich van bewust is, maar uit zijn reactie tov Fly blijkt jammer genoeg voor hem ook dat hij inderdaad niet meer zal veranderen.
't is gemakkelijk kritiek te hebben op een ander maar hij heeft die fysieke proeven toch maar netjes gedaan als 52-jarige, om dan commentaar als "schaamtelijk" te moeten lezen, daar wil dan toch wel even op reageren.