De afleveringen staan op youtubeWaar kijk je dit?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De afleveringen staan op youtubeWaar kijk je dit?
Sorry, ik had het verkeerd gelezen. /FacepalmAls je al geen 3km kan lopen aan 6min/km zal je dat zeker geen 8km kunnen volhouden.
Waar kijk je dit?
Hij had een gym in Dessel, Top Fighter, voor corona en geeft nu les in Geel bij Naksu.Die 'zware' gevechtsinstructeur is Benny Rogmans btw. Heeft een boksgym in Geel en is een voormalig paracommando.
De kern van de milling is dat je niet opgeeft en vechtlust blijft tonen in die 3 minuten.'k vind die milling maar belachelijk tbh. Een getrainde fitte vechter tegen een vermoeide niet-vechter
Want wat zijn uberhaupt de regels en de briefing in de milling? Als je hard slaat, krijg je nog harder terug.
Want als het echt om te overleven is bijt je er een oor af of stamp je op een elleboog.
Zelfs als je binnen zijn bereik zit, als Lode van zo hoog zijn vuisten laat komen ga je dat voelen. Stel je voor, moest hij fris en monter en zelfs maar een basistraining ooit gehad hebben, noch Fly noch die andere zouden het gemakkelijk gehad hebben. Da's hoogte- en gewichtsklasse verschil ook.

Lijken me gewoon de 'standaardregels' van een gevecht op café of school waarbij je vooral niet overdrijft. In principe gaat niemand escaleren tot bijten want dan doet de ander dat gewoon terug.'k vind die milling maar belachelijk tbh. Een getrainde fitte vechter tegen een vermoeide niet-vechter
Want wat zijn uberhaupt de regels en de briefing in de milling? Als je hard slaat, krijg je nog harder terug.
Want als het echt om te overleven is bijt je er een oor af of stamp je op een elleboog.
Als ZELFS IK... euhm ik bedoel, allé ja...Dries eigenlijk wat ik verwacht had in de milling. Jan was daar voor 1 keer ook nuchter en realistisch over zijn prestaties. Zijn van de radar gaan was ook nog wel lachen