Idd. Kamp Waes lijkt minder zwaar. Nadruk ligt meer op individuele proevn voorlopig.Jawadde dadde, die Nederlandse versie van dit is nu wel eens 100x intenser. Crazy!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Kamp Waes lijkt minder zwaar. Nadruk ligt meer op individuele proevn voorlopig.Jawadde dadde, die Nederlandse versie van dit is nu wel eens 100x intenser. Crazy!
Als je bedoelt dat hij daar even ne "Spa" doet.vraag me af als Dries er zo mee weg komt.
‘spotten’ met de rest. (Als ze het op die manier interpreteren)
Lijkt me geen goede SF eigenschap.
(Maar, ik zou wss hetzelfde gedaan hebben)
Ik besef dat ook wel. Geweldig dat hij daar over nadenkt.Als je bedoelt dat hij daar even ne "Spa" doet.
Doet hij niet om te spotten maar zit een reden achter zoals hier eerder vermeld.
Is dat omdat het Nederlanders zijn dat je zo denkt? Het gaat er sowieso duizend keer heftiger en serieuzer aan toe dan onze versie.De helft vd eerste aflevering van dat NL programma eens bekeken gisteren. Ik vind er niks aan.
Vooral veel extreem arrogante types die zichzelf heel goed vinden.
En dan is er daar zo'n jezusfiguur die na een uur niet meer mee kan. Zit die langs de kant zonder shirt te bekomen en ik denk direct: ik sta fysiek minstens even strak als die kerel, maar geen haar op mijn hoofd dat denkt dat ik me voor zoiets zou moeten inschrijven.
Pure zelfoverschatting.
Doet meer denken aan het 1e seizoen Kamp Waes, met het verschil dat ze in NL ook beter begonnen waren met een Bergham run. Dan zijt ge direct die posers kwijt zonder al dat drama.
kunnen jullie geen aparte topic nemen voor dit andere programma -> ik ga echt niet uit vrije wil naar Nederlanders kijken en ik vermoed nog anderen the same, dus misschien kunnen we hier terug on topic over Kamp Waes BE praten?Is dat omdat het Nederlanders zijn dat je zo denkt? Het gaat er sowieso duizend keer heftiger en serieuzer aan toe dan onze versie.
Is dat omdat het Nederlanders zijn dat je zo denkt? Het gaat er sowieso duizend keer heftiger en serieuzer aan toe dan onze versie.

Dus omdat er een paar tussen zitten met wat grootspraak ga je niet meer kijken...Nee, wel omdat die precies allemaal op voorhand zeggen "ik ga het sowieso ver schoppen".
Ene kerel zei zelfs "ik ben voorbestemd voor grootse dingen". WTF
Misschien moet ik nog wat verder kijken dan een halve aflevering natuurlijk
Maar akkoord met @Spooky hierboven
Kamp Waes is toch geen opleiding? Gewoon een uitdaging waar Dries so far met vlag en wimpel voor slaagt.Ik hoop stiekem dat ze Dries toch een soort extra opdracht gaan geven of hem op de een of andere manier harder gaan aanpakken. Als Dries niet echt op de proef gesteld kan worden, faalt de opleiding hem feitelijk.
Veel respect voor Younes ook maar ergens jammer dat dit programma hen niet echt tot óp de limiet kan pushen waarbij ze het zelf opgeven. Daarvoor zijn het natuurlijk ook wat te veel keikoppen maar hen compleet zien aanmodderen aan 2/u is ook niet de bedoeling.
Waarom? Natuurlijk wordt hij op de proef gesteld. Hij doet het er allemaal wat makkelijk uitzien maar hij doet het wel. Het zou toch totaal niet eerlijk zijn om iemand die beter voorbereid/getraind is, harder aan te pakken?Ik hoop stiekem dat ze Dries toch een soort extra opdracht gaan geven of hem op de een of andere manier harder gaan aanpakken. Als Dries niet echt op de proef gesteld kan worden, faalt de opleiding hem feitelijk.
Klopt, daar is geen uitleg over gekomen voor zover ik weet.Dries was toch de enige die bij die para’s nog met ne boomstronk boven zijne kop aant tillen was ?
Ik denk dat die gewoon werd doorgegeven.Klopt, daar is geen uitleg over gekomen voor zover ik weet.
In de teaser op het einde van aflevering 1 zag je dat al, ik dacht toen dat hij een straf had gekregen ofzo. Tijdens aflevering 2 zag je dat dan terug komen zonder enige vorm van uitleg.
In een artikel van Het Nieuwsblad stond daar wat uitleg bij. "Iémand moest hem dragen, en dat werd ik. ‘Pech’, zeiden ze. En doorgeven mocht niet."Dries was toch de enige die bij die para’s nog met ne boomstronk boven zijne kop aant tillen was ?
Patser of toch zwaarder aangepakt ?
Als het doel van de opleiding is om te zien hoe Dries kan functioneren onder extreme druk lijkt het me toch de bedoeling om te zorgen dat Dries ook effectief onder extreme druk komt te staan (naar zijn normen).Waarom? Natuurlijk wordt hij op de proef gesteld. Hij doet het er allemaal wat makkelijk uitzien maar hij doet het wel. Het zou toch totaal niet eerlijk zijn om iemand die beter voorbereid/getraind is, harder aan te pakken?
Niets mis met een bepaalde uitdaging/proef met glas doorstaan hé.