Kamp Waes - Seizoen 2

Die was volgens mij ook al aan zijn hoofd aan het bloeden toen ze door die rivier gingen. Neemt bloed zweet en tranen precies toch iets te letterlijk.
Ik wou dat ook al zeggen maar ik was niet 100% zeker dat ik het goed gezien had.
Die 2 blesssure aan zijn scheen was als ik het goed gezien heb ook omdat hij veel te hevig is en daar zo'n opstrongetje wilt doen op en over dat muurtje en er dan af schuift...

Fly heeft dan ook nog letterlijk juist gezegd van "in u hoofd denkte dat ge nog alles kunt wat die gasten van 20 ook doen, maar u lijf is wel fragieler". Case in point...

Jij weet echt niets over angsten, no offence 😊
Klopt inderdaad wel, er is een verschil tussen ergens bang voor zijn (lees: ik ga ook niet zonder zekering op een schuin dak rondlopen) en effectief hoogtevrees ("help, ik sta op een ladder!"). Het eerste kan je uzelf uit praten, het tweede is quasi onmogelijk om met ratio uit uw hoofd te krijgen.

Correct, close protection (Afgahanistan bv) en opleiding geven aan de frontlijn inclusief van op afstand gevechtsoperaties coördineren via (onbewapende)drones (Irak bv.).
Meer mogen die niet doen van onze politiek.

Af en toe wat helpen bij opleidingen geven in Afghanistan of Irak lukt nog juist.
Ze zijn wel op NAVO niveau getrained dus het is niet dat ze per definitie minderwaardig zijn. De ervaring en de middelen zijn er gewoonweg niet in vergelijking met Amerika en GB.
Veel meer dan dit doen ze niet .( ze zouden het wel kunnen natuurlijk)
En terecht, niemand van onze jongens moet sterven voor Amerikaanse imperialistische belangen.

Moest er bvb iets gebeuren in Congo met Belgen (in de veronderstelling dat daar nog Belgen zitten ? ) zie ik ze wel ingezet worden.
Als zullen de Para's wel het meeste werk doen en de SF hier en daar een specifieke opdracht.

Tom steekt met momenten wel tegen. Altijd zo overdrijven en er proberen sensatie van te maken. Aan dat zwembad ook weer. Terwijl de beelden van dingske 2x getoond werden maar zodanig gemonteerd alsof die in problemen raakte.

Ik begreep niet waarom veel kandidaten niet gewoon adem namen en onderwater die broek aantrokken.

Tom zou er beter zelf ook wat meer effort insteken. Ik wacht op een moment waarop hij Ant Middleton gewijs toekomt met een helicopter boven een ijskoude zee en hem achterwaarts in het water laat vallen van op 6 meter hoogte om dan naar de kust te zwemmen, eruit te klauteren en iedereen te verwelkomen.

Tom steekt met momenten wel tegen. Altijd zo overdrijven en er proberen sensatie van te maken. Aan dat zwembad ook weer. Terwijl de beelden van dingske 2x getoond werden maar zodanig gemonteerd alsof die in problemen raakte.

Ik begreep niet waarom veel kandidaten niet gewoon adem namen en onderwater die broek aantrokken.

Tom zou er beter zelf ook wat meer effort insteken. Ik wacht op een moment waarop hij Ant Middleton gewijs toekomt met een helicopter boven een ijskoude zee en hem achterwaarts in het water laat vallen van op 6 meter hoogte om dan naar de kust te zwemmen, eruit te klauteren en iedereen te verwelkomen.

Waes is in dit programma eigenlijk redelijk nutteloos he. Voiceovers om fragmenten aan elkaar te praten, voor de rest 0 bijdrage. Hij had gewoon thuis kunnen blijven om dan gewoon die voiceovers te doen.

Ik was mij vorige keer ook aan het afvragen: waarom noemt dat programma eigenlijk "Kamp Waes", want hij heeft zelf eigenlijk weinig inbreng. Het is ook gewoon "Special Forces: Wie Durft Wint", maar dat heeft de VTM dan pas gedaan met BV's.

Waes is in dit programma eigenlijk redelijk nutteloos he. Voiceovers om fragmenten aan elkaar te praten, voor de rest 0 bijdrage. Hij had gewoon thuis kunnen blijven om dan gewoon die voiceovers te doen.

Ik was mij vorige keer ook aan het afvragen: waarom noemt dat programma eigenlijk "Kamp Waes", want hij heeft zelf eigenlijk weinig inbreng. Het is ook gewoon "Special Forces: Wie Durft Wint", maar dat heeft de VTM dan pas gedaan met BV's.
Omdat de naam Waes garant is op veel kijkers, easy.

Het is ook gewoon "Special Forces: Wie Durft Wint", maar dat heeft de VTM dan pas gedaan met BV's.
Correctie, Special Forces: Wie durft wint is Kamp Waes met BV's.

De reden waarom het die naam heeft , hij selecteert (zogezegd althans) de kandidaten die op zijn kamp komen.
Het zijn de SF'ers die inhoud van de training voorzien alsof de kampgangers worden opgeleidt tot SF'ers.

Correctie, Special Forces: Wie durft wint is Kamp Waes met BV's.

De reden waarom het die naam heeft , hij selecteert (zogezegd althans) de kandidaten die op zijn kamp komen.
Het zijn de SF'ers die inhoud van de training voorzien alsof de kampgangers worden opgeleidt tot SF'ers.
Was dat ook niet veel milder?

Ik heb iig 0 goesting om dezelfde 20 BV's van de huidige carrousel soldaatje te zien spelen. Ze zijn zo vaak in ons strot geramd de laatste jaren zodat gewone mensen veel interessanter zijn dan die fake melkmuilen. Boris was het enige leuke BV programma van de laatste 10 jaar ofzo omdat daar een uniek en menselijk aspect in zat.

Koen Wauters en Laura zijn gelukkig al gepasseerd. Want anders maak je kans dat het weer die bezetting is van hun, Nathalie Meskens, Jonas Van Geel, Natalia, Jelle Cleymans en eender welke bloedzuiger die zich er aan moet vastmaken.

Het enige BV programma dat ik nog zou willen zien is Andy Peelman die in een kooi wordt opgesloten met prime Alistair Overeem en die als challenge krijgt om nog eens 30x te humble braggen terwijl hij uit Alistair Overeem zijn klauwen blijft. Bonuspunten als hij kan vermijden om telkens te zeggen dat hij alles heeft door harder te werken dan de afgunstige mens op de straat. Zijn potentiële beloning is 30k. Overeem krijgt 2.500,00 EUR per tand (origineel of niet) van Andy. Ik zou het "Andy werkt hard" noemen.

Was dat ook niet veel milder?

Ik heb iig 0 goesting om dezelfde 20 BV's van de huidige carrousel soldaatje te zien spelen. Ze zijn zo vaak in ons strot geramd de laatste jaren zodat gewone mensen veel interessanter zijn dan die fake melkmuilen. Boris was het enige leuke BV programma van de laatste 10 jaar ofzo omdat daar een uniek en menselijk aspect in zat.

Koen Wauters en Laura zijn gelukkig al gepasseerd. Want anders maak je kans dat het weer die bezetting is van hun, Nathalie Meskens, Jonas Van Geel, Natalia, Jelle Cleymans en eender welke bloedzuiger die zich er aan moet vastmaken.

Het enige BV programma dat ik nog zou willen zien is Andy Peelman die in een kooi wordt opgesloten met prime Alistair Overeem en die als challenge krijgt om nog eens 30x te humble braggen terwijl hij uit Alistair Overeem zijn klauwen blijft. Bonuspunten als hij kan vermijden om telkens te zeggen dat hij alles heeft door harder te werken dan de afgunstige mens op de straat. Zijn potentiële beloning is 30k. Overeem krijgt 2.500,00 EUR per tand (origineel of niet) van Andy. Ik zou het "Andy werkt hard" noemen.
Ik vind dat er ook teveel BV circlejerkprogramma's zijn, met cringetoppers als The Masked Singer. Maar blijkbaar zijn die populair en trekken die veel kijkers dus ga je commerciële zenders niet van dat format zien afstappen. Er zijn wel uitzonderingen op de regel, zoals het prachtige Boris. Een ergerlijke kwaal is dat ook politici stilaan meer en meer aan politainment doen en er een politieke showbizz van maken.

Djezus man Jan zijn schenen moederlief. Dat is nu al twee voor twee afleveringen prijs. Respect voor die man op die leeftijd maar zijn karakter gaat 'em zijn kop kosten vermoed ik. Nederigheid en low profile zijn de indrukken die ik van die SF'ers krijg. Zaken die hij totaal mist.

Djezus man Jan zijn schenen moederlief. Dat is nu al twee voor twee afleveringen prijs. Respect voor die man op die leeftijd maar zijn karakter gaat 'em zijn kop kosten vermoed ik. Nederigheid en low profile zijn de indrukken die ik van die SF'ers krijg. Zaken die hij totaal mist.
Ik dacht echt dat ze die niet verder gingen laten doen toen die zijn scheenbeen openhaarden.
Ze hadden het toch over een ader die geraakt was.
Toen mijne pa dat voorgehad heeft hebben ze dat moeten naaien en mocht die enkele weken geen zware druk op dat been zetten.

Terug
Bovenaan