Was dat ook niet veel milder?
Ik heb iig 0 goesting om dezelfde 20 BV's van de huidige carrousel soldaatje te zien spelen. Ze zijn zo vaak in ons strot geramd de laatste jaren zodat gewone mensen veel interessanter zijn dan die fake melkmuilen. Boris was het enige leuke BV programma van de laatste 10 jaar ofzo omdat daar een uniek en menselijk aspect in zat.
Koen Wauters en Laura zijn gelukkig al gepasseerd. Want anders maak je kans dat het weer die bezetting is van hun, Nathalie Meskens, Jonas Van Geel, Natalia, Jelle Cleymans en eender welke bloedzuiger die zich er aan moet vastmaken.
Het enige BV programma dat ik nog zou willen zien is Andy Peelman die in een kooi wordt opgesloten met prime Alistair Overeem en die als challenge krijgt om nog eens 30x te humble braggen terwijl hij uit Alistair Overeem zijn klauwen blijft. Bonuspunten als hij kan vermijden om telkens te zeggen dat hij alles heeft door harder te werken dan de afgunstige mens op de straat. Zijn potentiële beloning is 30k. Overeem krijgt 2.500,00 EUR per tand (origineel of niet) van Andy. Ik zou het "Andy werkt hard" noemen.