Ge kunt ook gewoon zelf 80kg bijkomen natuurlijk...Op termijn de Bergham run doen met een volwassen kind van 80 kg, voor de echte beren onder ons.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt ook gewoon zelf 80kg bijkomen natuurlijk...Op termijn de Bergham run doen met een volwassen kind van 80 kg, voor de echte beren onder ons.
Ge kunt ook gewoon zelf 80kg bijkomen natuurlijk...
Idd. Die Youssef heeft ook teveel praatjes. Praatjes vullen geen gaatjes.Ik zie Youssef toch ook relatief snel afvallen. Kan misschien een harde zijn maar als je dan ziet hoe hij bij dat oriëntatielopen meteen de mist in gaat. Als je dan kijkt naar die Ralf dan zie je direct welk type mensen ze daar eigenlijk zoeken, ziet er ook alles behalve een veelprater of een ego uit.
En die Dries en Kaat, zou me niet verbazen dat die vader zelf een officier in het leger is/was.
Bij mij is het omgekeerd: ik woog in 2010 85 kg en nu 100 kg. Ik zou het er graag af willen, maar de motivatie is moeilijk te vinden.Ik begrijp dat het om te lachen is, maar ik heb recent eens bij stilgestaan bij gewichtsverlies (of -toename): vroeger woog ik ongeveer 100 kg, nu nog 80 kg. (ik ben redelijk groot ook wel)
Maar dus, als ik nu een rugzak van 20 kg aan doe dan weeg ik terug hetzelfde als vroeger. Dat is zot wanneer ge die 20 kg verschil effectief voelt. En bijna onbegrijpelijk dat ik zo vroeger een paar jaar vrolijk met mijn 100 kg door het leven ben gegaan.
De rest van de proeven zouden ook wel lukken, wel idd jammer dat ze niks over die geopolitiek lieten zien (vragen, resultaten).Bij mij is het omgekeerd: ik woog in 2010 85 kg en nu 100 kg. Ik zou het er graag af willen, maar de motivatie is moeilijk te vinden.
Er is nog wel een verschil tussen 80 kg wegen en een rugzak van 20 kg aandoen en 100 kg wegen. In het eerste geval mag ik er toch van uit gaan dat je regelmatig traint en fit bent en in het tweede geval dat je niet fit bent en niet regelmatig traint?
Altijd oppassen met zulke, in de klas hadden we er ook zo die zeiden dat ze niks gedaan hadden voor school, maar wel altijd super goede punten.Ik vond het wel geinig: "Ik ga me wat inhouden" en dan loopt die eventjes kort tot bij het record van de Special Forces.
Dat zie je ook aan die operatoren hun postuur. Eerder slanke fitte mannen, zeker geen opgepompte spierbundels.Eigenlijk weet je op voorhand dat die fitnessprofielen het niet lang zullen trekken. Elke kilo spiermassa die je niet gebruikt om te lopen of materiaal te dragen is onnodige ballast.
Ik twijfel niet aan zijn conditie, maar hij heeft wel een zekere arrogantie en is een beetje betweterig.Ben vooral heel benieuwd naar de 52-jarige Jan. Ziet er geen gewone uit. Die straalt echt iets uit.
Kickboksers zijn geen boksers en die sparring partner gaat wel een paar gewichts categorieen hoger zitten denk ik. Maar ze zullen hem er wel als de beste uit doen komen voor TV.Ben benieuwd naar de boksproef met die kickbokser![]()

Ik denk dat als er iets hem kan kraken het mentaal zal zijn, die ondervragingen enzo...Dries is nu nog de primus maar ik zie hem nog wel kraken.
Onmogelijk dat hij in alles goed is.
Wereldkampioen kickboksen. Ik denk niet dat ze moeite moeten doen om hem daar goed uit te doen komen.Kickboksers zijn geen boksers en die sparring partner gaat wel een paar gewichts categorieen hoger zitten denk ik. Maar ze zullen hem er wel als de beste uit doen komen voor TV.

Het verschil is ook dat in uw lichaam dat gewicht overal zit en niet puur aan uw schouders hangt. Ik denk dat dat 2e significant lastiger is.Bij mij is het omgekeerd: ik woog in 2010 85 kg en nu 100 kg. Ik zou het er graag af willen, maar de motivatie is moeilijk te vinden.
Er is nog wel een verschil tussen 80 kg wegen en een rugzak van 20 kg aandoen en 100 kg wegen. In het eerste geval mag ik er toch van uit gaan dat je regelmatig traint en fit bent en in het tweede geval dat je niet fit bent en niet regelmatig traint?
Ja dat klopt, ik was 20kg zwaarder een aantal maanden terug maar een heel ander gevoel om te lopen dan nu. De ballast is immens voelbaar en vandaag (16u later) extreem stijf in mijn schoudergewrichten, benen zijn terug in orde maar ik train mijn schouders gewoon nooit.Het verschil is ook dat in uw lichaam dat gewicht overal zit en niet puur aan uw schouders hangt. Ik denk dat dat 2e significant lastiger is.
Aflevering 1 gezien. Toch wel genant voor die 'net niet' gast. Weeral net niet.

Loop jij zelf? Want 2w voor je topprestatie een darminfectie, dat zuigt echt alle energie uit je lijf, hoor. Op een moment in je voorbereiding dat je waarschijnlijk het meest moe bent, net voor het moment van rust en energie opslaan.Ik denk dat die gast zijn inspanningen zwaar overschat. Als je al niet slaagt voor de Bergham Run, waarvan je weet dat het de eerste test zal zijn, is dat niet van net niet. Dat is van helemaal niet. Na de Bergham Run begint het pas.