Kamp Waes - Seizoen 2

Fly lijkt qua lengte gemiddeld, neem 1.8m.
Hij is duidelijk nog heel gespierd, maar niet getrained voor een zo laag mogelijk vetgehalte (heeft geen enkel nut, hij heeft energiereserves nodig).
Volgens u weegt die dan minder dan 80kg?

Om het met uw eigen vergelijking met voetballers te gebruiken, Toby Alderweireld weegt 91kg en is 1.87m groot.
Ja mijn fout. Voor de een of andere reden had ik het gevoel dat Fly een stuk kleiner was (1.70-1.75m). 90 kg lijkt me nog steeds veel maar op zich volg ik je wel.

Ja, zie dat de SF plots aan uw deur staat. Kom je thuis van 't werk, 2 uur staan wachten en BAM ze zijn daar. Steken u in de laadbak van een Ford en rijden weg, camera close-up van uw gezicht enal.
Maak het maar mee!

En ik had het trouwens over de veiligheid van Fly zelf. Maar makes sense dat hij zelf niet meer operationeel is.

Laatst bewerkt:
Maak het maar mee!

En ik had het trouwens over de veiligheid van Fly zelf. Maar makes sense dat hij zelf niet meer operationeel is.
1707383051035.png

Als het zo te vinden is, lijkt het niet dat we ons zorgen moeten maken over het posten van een echte naam. :rofl:

Ik heb echt diep respect tot zelfs een beetje jaloezie naar de kandidaten toe.
Intellectueel en fysiek begaafd met in het achterhoofd houdend dat het eigenlijk hooggeschoolden zijn dus serieus aan time management kunnen doen. Hun aanpak en hun psyche daarachter, daar ben ik wel benieuwd naar.
Wat bedoel je met aanpak en psyche?

Stel iemand die vlot studeert, sportief aangelegd en ambitieus is.
Die heeft tijdens de studie relatief veel tijd en weinig zorgen.
Dat is het uitgelezen moment om bvb in een sport een vrij hoog niveau te proberen bereiken.
Als de focus niet op het uitgaan en hele sociale gebeuren rond studeren ligt heb je als student die vlot studeert echt wel wat mogelijkheden…

We gaan zondag wat zien denk ik met die groepsproef. Ik denk dat er bepaalde zaken als een boomerang in het gezicht van Jan gaan vliegen.
Je zag in de voorstukjes al dat ze Kaat (stil en terughoudend in groep) de leiding geven over de groep en Jan (de luide en zichzelf ziend als leider) in de rol van volger duwen.
Voor beiden minstens even moeilijk. De Jan zal op zijn tanden moeten bijten en Kaat zal uit haar schulp moeten komen.

Je zag in de voorstukjes al dat ze Kaat (stil en terughoudend in groep) de leiding geven over de groep en Jan (de luide en zichzelf ziend als leider) in de rol van volger duwen.
Voor beiden minstens even moeilijk. De Jan zal op zijn tanden moeten bijten en Kaat zal uit haar schulp moeten komen.

En in welke mate Dries zijn zus te hulp probeert te springen.

En dan nog eens Waes erbij met zijn commentaar. 🤓
Ik zie ne goeie format voor vrijgezellendagen. De Waes en Fly die de 'gelukkige' uit zijn bed gaan lichten en meepakken naar het fort van Dave.
Alwaar je in het fort onder de grond de rave van u leven kan hebben.

Kamp Herman zou ook nog plezant zijn. Met Sergio Herman die overal commentaar over zet.

'Bij de S EF moet je da nie doen jongen, die lachen daar nie mee, 'k zweeret je'.

Terug
Bovenaan