Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Julia is duidelijk wel een lievelingetje, ze krijgt een aangenaam nummer met een speciale act (op de moto bij de politie). Zo kan je automatisch beter scoren.
Celester wordt ook in een goed daglicht gesteld, haar nummer was ook zeer dankbaar om te zingen.
Remi kreeg er deze keer enorm van langs, met een kutnummer.
Amy krijgt toch belachelijk veel kansen door haar looks, als die een normaal uiterlijk heeft, was ze zelfs niet door de initiële preselectie geraakt. Die werd gewoon afgemaakt door de 19-jarige Diede in dat triootje. En dan krijgt ze nog zo'n hoge punten van de jury, knap zijn is toch echt het leven op easy mode spelen.
Economisch houdt dat ook gewoon steek, why change a winning formula?Bwa, pas op. Als je kijkt naar "K2 zoekt mee" is het wel duidelijk dat Hanne en Marthe het volledig oneens zijn met de commentaar van Gordon. Die zoeken niet perse naar de beste zanger of zangeres, daar kan allemaal aan gewerkt worden. Die zoeken naar een karakter dat dag in, dag uit past bij dat van hun. Ik zie die twee wel graag bezig.Daarenboven hebben ze Remi deze week gewoon gered omdat het zo blijft lijken alsof een jongen ook een goede kans maakt om in K3 te komen, terwijl dat het intussen toch duidelijk lijkt te worden dat het terug een blondine zal worden, bij voorkeur een Nederlandse.
Ik hoop dat Diede dan ook geen probleem heeft met een nieuw kleurtje.Economisch houdt dat ook gewoon steek, why change a winning formula?

Toch ook wel omdat ze een héél goede / beste vriendin is van Marthe en Hanne. Dat werd in de eerste aflevering(en) zelfs nog 'overdreven' getoond rechtstreeks op het TV-scherm. Ze hebben zelfs gezegd nadat ze een Golden Ticket kreeg: Met haar willen we in den otto zitten lol.Dat Amy zo ver geraakt is, heeft ze wel degelijk aan haar uiterlijk te danken inderdaad, maar ik mag toch hopen dat ze een wedstrijd als deze daar niet mee wint.

Ja ik denk ook wél dat Hanne en Marthe voor de golden tickets eerder kijken naar: Met wie willen we ZELF nog verder gaan? Met wie klikt het? Dat is ook hun taak bij het uitdelen van de tickets natuurlijk ..Bwa, pas op. Als je kijkt naar "K2 zoekt mee" is het wel duidelijk dat Hanne en Marthe het volledig oneens zijn met de commentaar van Gordon. Die zoeken niet perse naar de beste zanger of zangeres, daar kan allemaal aan gewerkt worden. Die zoeken naar een karakter dat dag in, dag uit past bij dat van hun. Ik zie die twee wel graag bezig.
James Blunt is terug en zal te zien zijn in k2 zoekt k3Kunnen we het er ook eens over hebben hoe James Blunt hier opeens terecht komt? Da's toch een wereldster?
Dat was ooit een wereldster, waarschijnlijk 1 van de dagen rond de opnames hier een optreden ofzo?Kunnen we het er ook eens over hebben hoe James Blunt hier opeens terecht komt? Da's toch een wereldster?
Ik vind Gordon ook een vrij grote lul uithangen tov bepaalde personen.Ik weet dat het vooral entertainment is en dat het verloop wel min of meer op voorhand zal vastgelegd zijn, maar er moet me toch een zondagsergernis van het hart. Enige overdrijvingen zijn te wijten aan mijn kater:
Wat erger ik me kapot aan die lul van een Gordon zeg. Ik weet dat dat zijn hele merk is, om de kloothommel uit te hangen met zijn 'ongefilterde kritiek' maar als je dan Luca een 100 geeft puur om een of ander dwaas punt te maken en Remi vervolgens een 30 dan zit je toch echt niet op je plaats als jurylid want dat is puur partijdigheid. In geen enkele wereld is Luca zo veel beter dan Remi.
Iedereen heeft z'n favorieten maar da's toch al bijna puur competitievervalsing. Wees maar eens zo'n Remi die dan mogelijk bij de afvallers kan zitten omdat je eigenlijk 20-30 punten te weing hebt gekregen gewoon omdat zo'n professionele zak de noodzaak voelt om zich te profileren. Het was misschien niet zijn (Remi) beste optreden, maar Luca is zeker geen wereldtalent, en als je dan 100 geeft aan zo'n Luca en slechts 30 aan Remi dan ken je ofwel echt geen snars van muziek ofwel ben je een partijdige adder.
Ik denk (of hoop) ook dat dat de reden was dat die van K2 Remi nog hebben opgevist. Wat een ongelofelijk onheuse behandeling kreeg die daar zeg.
Nee hij doet gewoon onnozel. Precies of Remi 3 keer zo slecht is als de andere.Ik vind Gordon ook een vrij grote lul uithangen tov bepaalde personen.
MAAR, ik vind wel dat hij als enige het concept van de jury deftig snapt. De 4 andere juryleden geven tussen de 60 en 85 met af en toe uitschieters naar boven. Dat wil zeggen dat ze dus een range van + of -12,5 punt gebruiken per jurylid gebruiken.
Als de publieksjury dan wel de volle range van 500 gebruikt (wat zo is), dan heb je als vakjury eigenlijk niks te zeggen...
Daarom ook dat de publieksjury altijd "streng" lijkt, die durven wel gewoon 1 ster geven...
Volgens dit artikel was dat effectief de (hoofd)redenIk denk (of hoop) ook dat dat de reden was dat die van K2 Remi nog hebben opgevist. Wat een ongelofelijk onheuse behandeling kreeg die daar zeg.
Komaan, heel dat stuk is helemaal niet vals, heb je dat clipje van Manou dat ik toegevoegd heb bekeken? Dat is van de eerste tot de laatste zin vals!Amy "onspoort niet ff", al haar zinnen vanaf het stuk dat ik hier boven post zijn vals.
En, dat is niet goed genoeg voor K3 imo. Hanne en Marthe zingen veel beter.
Ge kunt het niet maken om helder strofen vals te zingen voor een volle zaal.
Tis gewoon een knap iemand dat gemakkelijk een missverkiezing kan winnen, met een redelijke zangstem, die misschien wel mee zou kunnen doen met steracteur-sterartiest, of the masked singer, maar geen niveau K3. Staat daar ook gewoon te headbangen als ze niet moet zingen, bij een nummer waar men zich volledig moet inleven. Ze heeft het niet.
Denk dat je het anders moet bekijken. Bij K3 zoekt K3 moesten alle kandidaten starten vanaf 0 en bouw je die band op tijdens het verloop van de shows. Nu bouwt het nieuwe "K'tje" een band op met mensen waarmee hij of zij dus niet zal moeten samenwerken. Als het dus niet klikt met Hanne en Marthe vóór dat alles in kannen en kruiken is, kan dat tot zeer pijnlijke situaties leiden. Hanne en Marthe zijn ook nog jong genoeg om dit een jaar of 10 vol te houden, dus het is ergens wel logisch dat er aandacht wordt gegeven aan wat zij willen.Beetje absurd toch, in K3 zoekt K3 hebben ze toch ook niet gezocht op welke combinaties het beste met elkaar konden opschieten? Maar nu is dat precies een factor die een gebrek aan deftig zangtalent volledig kan compenseren?
Dat optreden ging nog (al werd ze enorm overklast door Diede), maar haar solo-nummer was gewoon helemaal slecht gezongen. Imo was ze met voorsprong (of achterstand?) de slechtste kandidaat.Komaan, heel dat stuk is helemaal niet vals, heb je dat clipje van Manou dat ik toegevoegd heb bekeken? Dat is van de eerste tot de laatste zin vals!
Het gaat mij hier niet over "of ze goed genoeg is voor K3", het gaat enkel en alleen over het zingen.
Headbangen? weet jij wel wat headbangen is?
Ze schud daar even een beetje met haar hoofd, dat is alles.
En Jaap doet trouwens net hetzelfde, maar dat heb je natuurlijk niet gezien?
Trouwens Pommelien doet bij optredens net hetzelfde, zelfs meer dan Amy.
Jou argumenten houden dus totaal geen steek!
Als je iemand niet kan hebben, zeg dat dan gewoon eerlijk, maar begin geen onzin uit je duim te zuigen om toch maar iets tegen die persoon te hebben!