K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Manou was vandaag heel goed na haar zware blunder vorige week (serieus vals gezongen).

Het optreden met James Blunt was toch wel het beste van de avond tot nu toe.

Remi gaat vandaag naar huis. Hij is super in wat hij doet, maar K3? Neen ... dat is game over.

Wat mij opviel: Luca hijgde amper, al zweette hij nog steeds als een rund lol .. hij heeft toch wat pogen te werken aan zijn fysiek.
En zoals ik vorige week al voorspelde: Luca gaat als enige man naar de volgende ronde ;)

Manou zich inderdaad goed herpakt. 1x even uit de toon gevallen, maar voor het overige toch véél zuiverder dan vorige week.
Vondt haar optreden vandaag heerlijk :)

Manou mag voor mij nogmaals het gouden ticket krijgen. Amy was gewoon slechter ..

Update: Ik begrijp wel waarom ze voor Remi gekozen hebben ... al was het voor mij wél een verrassing .. :tongue:

Wat nen bullshit Amy zingt zo vals en scheef als wat en Gert Verhulst geef als comentaar "een slechte dag", vervolgens geeft hij 80 punten even veel als hij aan Diede gaf die een topprestatie neerzette. Vocaal was dit echt enorm slecht en het kwam ook ni over.
Diede had vorige week een 'mindere' dag hé ;) Dit was gewoon niet goed van Amy.
Nu goed, ze had zowiezo dan het Golden Ticket gekregen hé ..

Laatst bewerkt:
Het optreden met James Blunt was toch wel het beste van de avond tot nu toe.
IK had gedacht dat dit het beste zou zijn van de avond, maar het optreden met Jaap Reesema (Jake Reese) was nog veel beter.
Remi gaat vandaag naar huis. Hij is super in wat hij doet, maar K3? Neen ... dat is game over.
Blijkbaar toch niet.
Manou zich inderdaad goed herpakt. 1x even uit de toon gevallen, maar voor het overige toch véél zuiverder dan vorige week.
Vondt haar optreden vandaag heerlijk :)
Spijtig genoeg heeft het niets uitgehaald, ze ligt er nog uit.
Wat nen bullshit Amy zingt zo vals en scheef als wat en Gert Verhulst geef als comentaar "een slechte dag", vervolgens geeft hij 80 punten even veel als hij aan Diede gaf die een topprestatie neerzette. Vocaal was dit echt enorm slecht en het kwam ook ni over.
Het was dan misschien iets minder goed, maar vals was dit toch totaal niet.
Dat van Manou vorige week, dat was vals en niet een paar valse noten, maar heel dat liedje!

Mooie versie van “Nu Wij Niet Meer Praten” met Amy en Diede. Diede heeft inderdaad een topprestatie neergezet, zij was in het begin mijn favoriet maar vorige week vond ik Amy beter, deze week omgekeerd. Ik was ook wel (aangenaam) verrast dat Hanne en Marthe Remi een golden ticket hebben gegeven, ik snap Hanne haar commentaar wel.

Er zijn een heel deel kandidaten die ik minder goed vind passen bij K3 dan Manou, jammer maar helaas. Van Celester ben ik bv. nog niet zo overtuigd en Luca vind ik enorm sympathiek maar niet voor K3.

Laatst bewerkt:
Deze week mochten Amy en Luca afvallen.
Luca is op zich niet slecht, maar had deze week inderdaad het geluk dat hij als eerste mocht én dat hij er bij het trio heel goed uitkwam. Zet Luca deze week na Diede en het is game over. Ik zie hem op een of andere manier wel nog doorstoten naar de finale, maar vooral om er toch nog maar een jongen in te houden en omdat hij eigenlijk wel een karakter heeft dat standaard voor interessante tv zorgt als je hem 10 minuten volgt.

Amy is lang een van de favorieten geweest maar door haar nu samen met Diede te zetten is toch echt wel duidelijk geworden wie de betere keuze is. Wat een verschil tijdens dat optreden met Jake Reese zeg. Vanavond heeft Diede nu toch echt wel bewezen dat ze een klasse of 2 hoger zit dan de andere kandidaten.

Remi terughalen snap ik ergens wel. Manou was beter dan Kato, maar Manou hebben ze al 2 (3?) keer teruggehaald. Ze is gewoon niet goed genoeg. Tegenover Remi zijn sommige juryleden (*hoest* Gordon) ook gewoon belachelijk hard.

Diede en Julia waren met voorsprong de beste optredes deze avond.
Mensenlief ik heb er nog kippenvel van.

Luca is werkelijk onbegrijpelijk… Sorry maar deze jongen heeft geen plek in deze fase van de wedstrijd. Staat wat statisch te draaien en mediocre te zingen. Nee echt zwak, zwak en nog eens zwak.

Amy ook wel door het oog van de naald gekropen. Ik hoop dat haar ogen nu open gegaan zijn, ze waande zich al K3 maar het spel is nog niet gepeeld natuurlijk.

Amy niet vals zingen? Komaan hoor dan gewoon, vb hier wat een kattengejank! 😹😿😾
Als ge dat niet vals vindt dan weet ik niet wat ge wel vals vindt, alleen uzelf misschien.

Is gewoon schandalig dat Gert Verhulst die nog even veel punten geeft als Diede voor zoiets.
Dat noem ik effe ontsporen.

Dit noem ik vals, bijna volledig van de eerste tot de laatste gezongen zin

Ik vind ook wel dat Gordon absurd hard was voor Remi. Ze hebben Remi gewoon een kutnummer gegeven waar hij vrijwel stilstaand in belachelijk paarse tenue aan een microfoon een heel nummer moet performen zonder hij in een minirok kan staan shaken. En dan gaat Gordon roepen dat hij er deze aflevering uit moet liggen omdat het enorm slecht was. Terwijl hij correct zingt en beweegt. Nadat Remi werd opgevist had ik het gevoel dat hij daar stond met een blik van "fuck this show, mij zo belachelijk maken, als ik kon bolde ik het gewoon af hier". De stront dat die al over zich heen heeft gehad, terwijl hij vorige week imo gewoon de beste was met zijn act.
Vooral dat hij bij bijna alle kandidaten moest zeggen : "ja, dat eerste optreden was niet goed, maar dat neem ik niet mee in mijn beoordeling"
Of
"Ja, ik vind dit een kutnummer dus dat neem ik niet mee"

Dat van Remi was ook een kutnummer en in de samenzang stak hij als enige imo boven de originele zanger uit.

Akkoord dat hij een musical-rol speelt he, terechte kritiek, maar dat het slecht was echt niet.

Stiekem hoop ik dat Luca wint. Die is totaal niet stressbestendig en moet sowieso na een half jaar stoppen met een burnout. Dan kunnen ze de schuld op Gordon steken :p deze week had die een super rustig dansje, en stond daar weer te zweten als een rund.

Nadat Remi werd opgevist had ik het gevoel dat hij daar stond met een blik van "fuck this show, mij zo belachelijk maken, als ik kon bolde ik het gewoon af hier".
Al leek hij mij anderzijds ook wel oprecht blij dat Marthe & Hanne hem daarin een beetje volgden.
Dit leek me achteraf bezien zoiets van: Ocharme die Remi dit verdient ie niet & "Hey Remi, we vinden u ne toffe gast, ge zijt ne goeie vriend achter de coulissen dus maak gewoon nog een beetje lol en we zien wel"

Ik denk dat half Vlaanderen inclusief mijzelf schrokken dat hij het Golden Ticket kreeg, maar de reden daarachter leek me ook erg duidelijk.
Al past hij niet echt in het K3 plaatje (naar mijn mening) .. dat liedje was echt gewoon kut - dat was net zoals met Dirk.

Amy minder maar blijft imo veel beter passen in K3 dan Diede.
We moeten een kat een kat noemen. De enige reden dat Amy er nog in zit, is omdat ze volledig past in het plaatje van K3. Ze is toch echt de mindere qua zang van diegenen die nog overblijven. Zeker met de hoge noten heeft ze véél moeite.

Laatst bewerkt:
We moeten een kat een kat noemen. De enige reden dat Amy er nog in zit, is omdat ze volledig past in het plaatje van K3. Ze is toch echt de mindere qua zang van diegenen die nog overblijven. Zeker met de hoge noten heeft ze véél moeite.
Dit is exact waarom iemand als Amy de nieuwe K3 moet worden. En dat is ook exact wat ik niet begrijp in die diversiteitsonzin.

Waarom zou een ondernemer zijn product (dat al 20jaar super succesvol) is gaan veranderen. Dan is het gewoon een idioot en kan alleen maar slecht aflopen.

Julia is duidelijk wel een lievelingetje, ze krijgt een aangenaam nummer met een speciale act (op de moto bij de politie). Zo kan je automatisch beter scoren.
Celester wordt ook in een goed daglicht gesteld, haar nummer was ook zeer dankbaar om te zingen.
Remi kreeg er deze keer enorm van langs, met een kutnummer.
Amy krijgt toch belachelijk veel kansen door haar looks, als die een normaal uiterlijk heeft, was ze zelfs niet door de initiële preselectie geraakt. Die werd gewoon afgemaakt door de 19-jarige Diede in dat triootje. En dan krijgt ze nog zo'n hoge punten van de jury, knap zijn is toch echt het leven op easy mode spelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan