K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
De snelpratende, hyper-adremme, ongefilterde, cokesnuivende homo Gordon schudt Belgie wat op volgens een NL commercieel kanaal

Ja, en wat hij daarmee bedoelde is dat K3 niet moet uitdraaien op de nieuwe freakshow. Dat is niet anti-homo he... Er is een verschil tussen homo zijn en zich op die manier profileren.

Gordon is zeker niet anti-homo, maar hij vindt dat je overal grappen over moet kunnen maken. Wat dat betreft is hij zelfs in NL een anachronisme.

Misschien moeten ze deze gast uitnodigen voor K3 :tongue:
(Ik vind dit nog altijd de beste auditie ooit van een talentenshow -ook al speelt Simon Cowell serieus comedie en wist hij allang wie er voor hem stond-, die gast is daarna in opleiding gegaan bij Placido Domingo)

Opera duo Charlotte & Jonathan

Ze verloren in de finale van die talentenshow van een talentvolle hond :shutup: en werden 'maar' tweedes

Laatst bewerkt:
(Ik vind dit nog altijd de beste auditie ooit van een talentenshow -ook al speelt Simon Cowell serieus comedie en wist hij allang wie er voor hem stond-, die gast is daarna in opleiding gegaan bij Placido Domingo)

Ze verloren in de finale van die talentenshow van een talentvolle hond :shutup: en werden 'maar' tweedes
Moet wel,

Aangezien die in 2010 (dus 2 jaar voor zijn deelname) al Young Musician of The Year was benoemd.

Dees ontbrak er natuurlijk weer aan.
Met een speech in de trend van: ik ben non- binair bla bla…
Gevolgd met een staande ovatie vd jury.

Olly is de eerste non-binaire kandidaat in ‘K2 zkt K3': “De kindjes in mijn klas mogen me zowel juf als meester noemen”

Laatst bewerkt:
Zoals verwacht gaat het gemiddeld niveau serieus naar omhoog. De beste kandidaten zitten duidelijk in de laatste twee afleveringen.
Niet geheel onverwachts, want zo heb je minder risico dat de beste kandidaten die studio 100 in K3 wil zien, er uitvallen.

Tuurlijk ga je altijd verrassende uitvallers hebben, zo zag je op een gegeven moment de teleurstelling bij Hanne en Marthe. Maar goed als het publiek niet volledig mee is, dan ...

Dus ja 9/10 van de kandidaten die ze in de live shows willen haalt het uiteindelijk ook wel.

Als ze een talentvolle hond voor willen laten gaan dan passen ze wel helemaal in de bedrijfsfilosofie van Studio 100. 😉

Persoonlijk btw wel blij met de wildcard van vanavond. Die Elise was een van de weinigen bij wie ik meteen het "dat is K3"-gevoel had, en bovendien past die qua persoonlijkheid ook gewoon goed bij Marthe en Hanne (een aspect dat los van alle andere talenten zeker niet onderschat mag worden)

Uiteindelijk zoekt men iemand die behalve kan zingen en dansen, ook fotogeniek is en daarnaast ook kan meebabbelen als ze te gast moet zijn op pakweg de boot van Gert en James en waarmee de ander twee ook 3/4e van hun tijd mee willen doorbrengen in de auto en slechtbelegde belegde broodjes willen eten in de kleedkamers van Vlaamse parochiecentra.

Laatst bewerkt:
Jemaima zong niet mooi en bewoog ook helemaal niet mooi op het podium heel dat nummer werd verkloot vond ik, geen enkele energie uitstraling, ik snap ECHT niet dat de jury dat allemaal super geweldig vond en zelfs mooi passend bij K3. Vervolgens krijgt ze dan 1 puntje meer dan de laatste stoel, zodat ze heel ff in de golden seats komt, ligt er ook direct terug uit, en krijgt dan als bij wonder het 2DE golden ticket! Sorry maar dit is gewoon agenda pushen hier geloof ik echt niks meer van moeten er 2 zwarten in de studio shows komen ofzo?

Bekijk dit gigantisch verschil:

Anke echt wel super goed hoor Elise was men favo tot nu toe (sympathiek alledaags meisje uitstraling zoals Hanne) maar mijn favoriet is nu toch echt wel Anke geworden.
Denk wel niet dat je het eerste optreden en de live shows kan vergelijken. Hanne haar "auditie" was ook slecht maar in de latere shows was dit al veel beter, ze worden goed begeleid (zang- en dansles).

Ik heb juist gekeken. Na het eerste(Jemaima) zei direct tegen mijn vrouw:
Die Jemaima heeft 1 punt meer gekregen(fake) dan nummer 10 zodat ze op ne stoel is geraakt en er geen impact was op de rest en dat ze opt einde een Golden ticket kunnen geven. Volgens mij zat ik er boenk op want ik kan mij niet voorstellen dat het de bedoeling is dat ze er 2 geven in 1 aflevering:)
Dat was de veto van Gert.

Lag er vingerdik op want dat optreden trok op niks.
Trok inderdaad op niets. Wanneer komt het minderhedenforum trouwens eens met een communicatie? Streven naar een volwaardige inclusieve maatschappij staat lijnrecht tegenover geforceerde diversiteit omwille van marketingdoeleinden.

Het is toch even fout om mijzelf te introduceren als: Mijn naam is Vierkant, ik ben een blanke hetero man en heb nog al mijn originele geslachtsdelen.

Voor mij mogen alle kleuren, genders, aladdin’s meedoen en zelfs winnen maar de manier waarop ze dit aanpakken is zum kotzen.

Uw sexuele geaardheid of het feit dat je al dan niet in een verkeerd lichaam geboren bent heeft toch niks te maken met een talentenjacht?
Ik begrijp dan ook niet waarom iemand dat altijd moet vermelden.

Uw sexuele geaardheid of het feit dat je al dan niet in een verkeerd lichaam geboren bent heeft toch niks te maken met een talentenjacht?
Anno 2021 is dat net heel belangrijk om te vermelden. Het is een hot topic en het feit dat je anders geaard of trans bent zet u in een sterkere positie omdat men met stevige argumenten moet afkomen om u af te wijzen. Want anders trekt je de kaart “het is omdat ik x ben”.
Enkele jaren geleden zweeg je er nog over in alle talen. Nu is het een troef.

Dat je hobby rolschaatsen is of dat je 2 zussen tegelijk zwanger zijn is ook niet relevant.

Het hoort bij het voorstellen van de kandidaat.

Dat je hobby rolschaatsen is of dat je 2 zussen tegelijk zwanger zijn is ook niet relevant.

Het hoort bij het voorstellen van de kandidaat.
Er is een verschil tussen "het in het voorstukje zeggen" en opkomen en eigenlijk daar ook nog eens dat boven halen he. Zo vond ik de eerste transgender bvb nog redelijk oké omdat ze het pas nadien zeiden. De zwarte van deze week met haar verhaal over dat ze het jammer vond dat er geen K3'tjes waren die meer op haar leken... vrij deftig wetenschappelijk onderzoek toont aan dat zwarte kinderen in een blanke omgeving evengoed "neerkijken" op andere zwarten (en dat is heel erg he...), dus de kans dat ze zich zo effectief voelde is vrij klein...

Dat vraag ik le toch ook af, ook bij the voice is dat zo.
En dan zie je Regi academy en merk je dat zijn kandidaten allemaal goed tot zeer goed zingen.
Betere schifting?

Ander concept van programma, ander publiek, ... waardoor men zich gewoon wil beperken tot goede kandidaten in beeld terwijl K2 zoekt K3 zo'n show is waarvoor het hele gezin aan tv gaat zitten en waarbij het dan ook leuk is om eens even te kunnen lachen of te facepalmen met minder goede kandidaten.

Anno 2021 is dat net heel belangrijk om te vermelden. Het is een hot topic en het feit dat je anders geaard of trans bent zet u in een sterkere positie omdat men met stevige argumenten moet afkomen om u af te wijzen. Want anders trekt je de kaart “het is omdat ik x ben”.
Enkele jaren geleden zweeg je er nog over in alle talen. Nu is het een troef.

Zulke zaken zijn toch gewoon eigen aan zulke shows. In het verleden waren er ook vaak genoeg kandidaten die vermeldden dat hun mama kanker had overwonnen of dat konijntje Snuffie veertien jaar geleden het leven liet en dat diepe sporen naliet op hun persoonlijkheid.

Terug
Bovenaan