K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik vind dat wel een heel raar concept. Oké, dat ze uit alle kandidaten kunnen kiezen (dus ook de 10 op de stoel). Maar enkel uit de afvallers zorgt ervoor dat je als "redelijke" 10e meer kans maakt dan als pakweg "goeie" 5e...
Ja en neen hé. Stel dat je via vriendjespolitiek 5 favorietjes hebt. Zitten die bij die eerste 10? Géén probleem, dan zijn ze er nog bij! Vallen ze eraf? Golden ticket en meteen naar de grote finale!

Daarnaast wil je gewoon de 5 besten en/of publiekslievelingetjes er ook bij hebben. Die zitten dus gewoon op die 10 stoeltjes. De 5 besten gaan daarna (na wat extra shows) toch zowiezo naar de finale.

Die golden tickets gaan ni naar de finale maar naar de studioshows, wat gewoon aflevering 5 is? Nog 2x selecties en dan zijn het nog een hoop studioshows neem ik aan, dat is ni de grote finale toch.

Ik dacht gelezen te hebben dat we eind november weten wie de nieuwe K3 wordt, dus de finale zal pas voor dan zijn.
Het zijn trouwens vijf auditieshows en deze komen in Nederland pas vanaf déze week op tv, als ze in NL dus ook maar 1 aflevering per week uitzenden dan gaan de liveshows pas eind komende maand van start kunnen gaan aangezien de liveshows uiteraard wel gelijk lopen tussen BE en NL. In tussentijd zullen we hier in BE mss weer enkele afleveringen over de bootcamps enz krijgen.

(damn, nu klink ik precies zoals een kenner :unsure: )

Het feit dat er een onmiddellijke doorstroom is naar de finale dmv een golden ticket toont aan dat bepaalde kandidaten kost wat kost in een liveshow moeten zitten. En niemand kan studio 100 dat verwijten. Uiteindelijk zou het publiek dan kunnen beslissen om daar iemand te zetten wat na 1 jaar al zou kunnen ophouden. Uiteraard is de selectie deels gebeurd.

Tuurlijk, ik vraag me ook af of Ingeborg, Gordon, Samantha en Natalia ook niet op voorhand doorkrijgen welke namen er bij voorkeur moeten doorgaan bv. Ik geloof nooit dat een studio 100 (lees: Gert Verhulst) het risico zou nemen een in hun ogen goede kandidaat te laten afvallen omdat de boxen niet drukken.

Tuurlijk, ik vraag me ook af of Ingeborg, Gordon, Samantha en Natalia ook niet op voorhand doorkrijgen welke namen er bij voorkeur moeten doorgaan bv. Ik geloof nooit dat een studio 100 (lees: Gert Verhulst) het risico zou nemen een in hun ogen goede kandidaat te laten afvallen omdat de boxen niet drukken.
Ja, vandaar dan ook gewoon dat gouden ticket he.

Dat Ingeborg en co te pas en te onpas afdrukken (of juist niét afdrukken) kan gewoon nog leuke spontane tv opleveren, maar door dat gouden ticket zorgen ze er wel voor dat ze als productie altijd de mogelijkheid blijven behouden om een kandidaat alsnog mee te nemen.

Ik zou er zelfs niet van verschieten moesten die stemmen compleet niet kloppen voor hun "favoriet"...

Ja, vandaar dan ook gewoon dat gouden ticket he.

Dat Ingeborg en co te pas en te onpas afdrukken (of juist niét afdrukken) kan gewoon nog leuke spontane tv opleveren, maar door dat gouden ticket zorgen ze er wel voor dat ze als productie altijd de mogelijkheid blijven behouden om een kandidaat alsnog mee te nemen.
Dat gouden ticket kan enkel worden gegeven aan kandidaten die voorbij beide boxes waren geraakt. 🙂

Dat gouden ticket kan enkel worden gegeven aan kandidaten die voorbij beide boxes waren geraakt. 🙂

Ahja, daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan. Net even fragment van afgelopen aflevering opgezocht en wanneer het ticket wordt uitgedeeld staan daar idd niét de kandidaten bij die meteen afvielen en niet door de boxen waren geraakt.

Je kan mij ouderwets noemen maar een jongen zou daar echt niet tussen passen, neem nu die laatste jongen van vorige week ( naam ontgaat mij ) kreeg dat publiek mee enz maar total geen uitstraling om daar tussen te staan.
Je moet ook rekenen dat ze daar merchandise van moeten maken...

Ik dacht gelezen te hebben dat we eind november weten wie de nieuwe K3 wordt, dus de finale zal pas voor dan zijn.
Het zijn trouwens vijf auditieshows en deze komen in Nederland pas vanaf déze week op tv, als ze in NL dus ook maar 1 aflevering per week uitzenden dan gaan de liveshows pas eind komende maand van start kunnen gaan aangezien de liveshows uiteraard wel gelijk lopen tussen BE en NL. In tussentijd zullen we hier in BE mss weer enkele afleveringen over de bootcamps enz krijgen.

(damn, nu klink ik precies zoals een kenner :unsure: )

Hier in België zijn er binnenkort 2 weken geen afleveringen door voetbal en dan lopen we weer gelijk met Nederland.

Komaan zeg, hiervoor drukken ze dan weer wel, en dat was op te beginnen al helemaal niet goed gezongen en de uitstraling is toch ook niet denderend, al zeker niet in vergelijking met die twee meisjes waarvoor niet werd gedrukt!

Systeem is wel wat unfair hoe verder je in de liveshows moet opdraven.

Want de 2 boxes die drukken is niet genoeg voor een eventueel golden ticket, dat kan je pas krijgen als je een stoel behaalde... Dus nu de stoelen steeds moeilijker worden kan je ook bijna niet gered worden.

Zie Amy bv... die is nu gered kunnen worden doordat ze een stoel kreeg, maar laat die opdraven in aflevering 5 en dan haalt ze nooit een stoel en dus geen golden ticket.

Vanaf nu is de jury eigenlijk maar bijzaak.. Het publiek kiest toch. dus ze zouden bij ejnige twijfel zowiezo moeten afdrukken dan kan het publike tenminste kiezen..

Terug
Bovenaan