StevenFM
Well-known member
Kan toch weinig discussie over bestaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag toch echt wel genoeg kansen gehad om gelijk te staan of te winnen imo. Union is momenteel ook echt zo goed niet.Ik zie niet hoe rsca ooit een kans kan maken in die bekerfinale
Ik zie niet hoe rsca ooit een kans kan maken in die bekerfinale

Sardella maakt een beweging met zijn hoofd vooruit. Natuurlijk is dat rood. Met dat idioot gedoe.Rood voor neus aan neus gaan staan is ook nooit rood.. Ofwel geeft ge ze allebei, ofwel geeft ge geen van beide.
Nee, met rood. Da's gewoon een even zwaar vergrijp als dat licht contact van Sardella.Met geel, akkoord.
Met 10 doet Anderlecht hier nog goed mee. Union weer maar zwak precies
Hij maakt de beweging niet met zijn hoofd.Sardella maakt een beweging met zijn hoofd vooruit. Natuurlijk is dat rood. Met dat idioot gedoe.
Hij gooit eigenlijk zijn hele lichaam vooruit, geeft eerder de indruk dat hij hem een charge met zijn borst wil verkopen. Is gewoon even erg als wat Burgess nadien doet, mogen allebei gewoon rood krijgen en de kous is af.
Rood voor Bertaccini dus?![]()
Hier ontsnapt Degreef ook weer aan een achterlijke gele kaart. Wat een non-speler ook
Beetje zoals Vanaken zeker?Van De Perre toch ook élke match een gigantische zagevent.
En zoals KDB bij de rode duivels.Beetje zoals Vanaken zeker?

Die zaagt enkel tegen de refBeetje zoals Vanaken zeker?

En Hans heeft ook gewoon altijd gelijk!
Mijn ontbijt? Twee boterhammen met confituur, een croque met ketchup zero en een hardgekookt eitje. Heerlijk.
Ik blijf het herhalen. Meest irritant ventje op de belgische velden. Kerel straat negativiteit uit en zoekt altijd naar conflicten.Hier ontsnapt Degreef ook weer aan een achterlijke gele kaart. Wat een non-speler ook
moeten ze nog 18 goals tegen krijgen op 5 matchen, waaronder 1 tegen ons.Mechelen is een Gentje aan het doen.
Benieuwd of ze ons record gaan verbreken.