Jupiler Pro League 2025-2026

Mensen die hier rood willen voor die duw leven toch echt wel in een andere wereld. Geel ja, rood is dat toch nooit?

Of is het omdat Union veel van zo’n dingen doet?

In hoeverre is de beslissing om geel te geven eigenlijk een clear en obvious foute beslissing?

Allè dat reageren mag er overal uit natuurlijk, nergens voor nodig. Maar moet de VAR hier tussenkomen?

Mensen die hier rood willen voor die duw leven toch echt wel in een andere wereld. Geel ja, rood is dat toch nooit?

Of is het omdat Union veel van zo’n dingen doet?

Het is toch beiden een reactie? Waarom dan niet hetzelfde bestraffen?

Het is nu toch niet dat die van Union Sardella uit het tumult wou halen hè 😅

Rood voor neus aan neus gaan staan is ook nooit rood.. Ofwel geeft ge ze allebei, ofwel geeft ge geen van beide.
Beweging met uw hoofd naar iemand anders zijn hoofd =/= neus aan neus gaan staan.

Had liever gehad dat het neus aan neus was want ik wil dat Anderlecht wint en ik heb echt niks met Union.

Beweging met uw hoofd naar iemand anders zijn hoofd =/= neus aan neus gaan staan.

Had liever gehad dat het neus aan neus was want ik wil dat Anderlecht wint en ik heb echt niks met Union.
Hij maakt de beweging met heel zijn lichaam, niet met zijn hoofd. Ziet ge heel duidelijk in de herhaling. Voor een 'kopstoot' moet ge op z'n minst toch die knik met uw hoofd hebben, was er totaal niet.

En ik zeg het, ge kunt daar rood voor trekken. Maar dan moet ge wat mij betreft die zotte duw van Burgess vijf seconden later ook bestraffen.

M'enfin, dat er hier nog mensen vinden dat dit geen rood is voor Burgess... Dat is gewoon iemand omver duwen, is met meer intensiteit dan die neusveeg van Sardella en hij krijgt niks.

Terug
Bovenaan