Silence
Well-known member
Rodriguez komt 15 meter aangelopen en trekt iemand omverIn uw ideale wereld waarschijnlijk.
Burgess gooit 25 seconden later iemand 20 meter verder iemand zonder reden tegen de vlakte
Dat gaan we dan zo tolereren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rodriguez komt 15 meter aangelopen en trekt iemand omverIn uw ideale wereld waarschijnlijk.
Rood voor neus aan neus gaan staan is ook nooit rood.. Ofwel geeft ge ze allebei, ofwel geeft ge geen van beide.Mensen die hier rood willen voor die duw leven toch echt wel in een andere wereld. Geel ja, rood is dat toch nooit?
Of is het omdat Union veel van zo’n dingen doet?
Mensen die hier rood willen voor die duw leven toch echt wel in een andere wereld. Geel ja, rood is dat toch nooit?
Of is het omdat Union veel van zo’n dingen doet?

Beweging met uw hoofd naar iemand anders zijn hoofd =/= neus aan neus gaan staan.Rood voor neus aan neus gaan staan is ook nooit rood.. Ofwel geeft ge ze allebei, ofwel geeft ge geen van beide.
Had het gewoon neus aan neus staan was ging er geen rood geweest zijn. Het is wel meer dan dat.Rood voor neus aan neus gaan staan is ook nooit rood.. Ofwel geeft ge ze allebei, ofwel geeft ge geen van beide.
Allez je hebt toch al genoeg matchen gezien om te weten dat een duw geven niet rood is en een beweging met de kop wel?Het is toch beiden een reactie? Waarom dan niet hetzelfde bestraffen?
Het is nu toch niet dat die van Union Sardella uit het tumult wou halen hè![]()
Hij maakt de beweging met heel zijn lichaam, niet met zijn hoofd. Ziet ge heel duidelijk in de herhaling. Voor een 'kopstoot' moet ge op z'n minst toch die knik met uw hoofd hebben, was er totaal niet.Beweging met uw hoofd naar iemand anders zijn hoofd =/= neus aan neus gaan staan.
Had liever gehad dat het neus aan neus was want ik wil dat Anderlecht wint en ik heb echt niks met Union.
In uw wereld duwt de 83 terug en kan die ook gaan douchen.
Niks met die fase te maken, kga hm toch omduwen se
In uw wereld duwt de 83 terug en kan die ook gaan douchen.
Met geel, akkoord.En ik zeg het, ge kunt daar rood voor trekken. Maar dan moet ge wat mij betreft die zotte duw van Burgess vijf seconden later ook bestraffen.
Allez je hebt toch al genoeg matchen gezien om te weten dat een duw geven niet rood is en een beweging met de kop wel?
Geel had zeker gemogen, maar dat was de discussie hier niet.Aah ja 4x rood dan
Excuses
Maar jij vind dan dat Burgess daar geen geel voor moet krijgen en zoiets moet kunnen?