Jupiler Pro League 2025-2026

Verschaeren en Hazard met een zondagswandeling in het park

Als ge als coach ballen hebt haalt ge die er gewoon af, ge speelt met 9 in balverlies

Anderlecht kon penalty krijgen, maar "ze zoeken het randje op" volgens de commentator. :laugh:
Omgekeerd kaarten vragen mag natuurlijk, geen probleem.

Echt niet meer serieus wat Union mag.

Bwa komaan zeg, das toch geen rood. En Burgess mag iemand omver duwen? Keer op keer Union dat alles mag en een ander wordt wel gestraft. Echt niet meer normaal hier in België.

Leek me toch nie echt n kopstoot of beweging met het hoofd? Wou precies neus aan neus gaan staan maar te klein

Mja met VAR gewoon zo achterlijk dom om te reageren

Nu Burgess gooit daar ook iemand tegen de grond zonder kaart te krijgen
Rodriquez komt ook meters aangelopen om Sardella om te gooien

Leek me toch nie echt n kopstoot of beweging met het hoofd? Wou precies neus aan neus gaan staan maar te klein

Mja met VAR gewoon zo achterlijk dom om te reageren

Nu Burgess gooit daar ook iemand tegen de grond zonder kaart te krijgen
Rodriquez komt ook meters aangelopen om Sardella om te gooien
Was toch echt wel duidelijk een beweging met zijn voorhoofd?

Rodriguez ook geel gekregen voor die duw

We moeten hier niet gaan zeveren he, blijf er gewoon af en je mag op het veld blijven... Al had ik heel even het idee dat hij ging kijken voor Burgess, what was I thinking 😀? Krijgt hier dan weer niets..

Was toch echt wel duidelijk een beweging met zijn voorhoofd?

Rodriguez ook geel gekregen voor die duw

Leek mij dat hij nog een extra stap vooruit zette om hoofd tegen hoofd te staan ipv en een stoot met zen hoofd

Mja moet ge gewoon niet doen natuurlijk

In een ideale wereld is het 3x rood want 3x een overbodige reactie

Als ge daar rood voor trekt (wat streng is maar kan), dan moet ge consequent zijn en voor die duw nadien ook gewoon rood trekken.

Terug
Bovenaan