Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Mja, moet maar ene keer goed vallen.Goh om eerlijk te zijn, itt andere matchen zat ik niet echt met de poepers deze keer, Gent was gewoon zo zwak...
Zo blij dat Vetlesen eens vol zijn kans krijgt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, moet maar ene keer goed vallen.Goh om eerlijk te zijn, itt andere matchen zat ik niet echt met de poepers deze keer, Gent was gewoon zo zwak...

Gewoon zoals steeds vervelend spelen en teren op 1 stilstaande fase zeker?Eens benieuwd wat deze tijdelijke 2e plaats met Union gaat doen… extra motivatie of extra stress?
ik vermoed hetzelfde als elke ploeg die weet dat ze hun match van de speeldag nog moeten spelen. ik vind dat altijd overroepen, dat "neemt de leiding over", terwijl de andere ploeg nog niet gespeeld heeft.Eens benieuwd wat deze tijdelijke 2e plaats met Union gaat doen… extra motivatie of extra stress?
Een puntje zat erin? Das wel heeeeel optimistisch bekekenik vermoed hetzelfde als elke ploeg die weet dat ze hun match van de speeldag nog moeten spelen. ik vind dat altijd overroepen, dat "neemt de leiding over", terwijl de andere ploeg nog niet gespeeld heeft.
ik vond ons zelf niet zo slecht als sommigen hier laten uitschijnen. het eerste kwartier zeker wel, misschien een half uur duidelijk overwicht voor Brugge, maar daarna veel evenwichtiger. een puntje zat er wel in, op dezelfde manier als vorige keer. jammer van de 2-0
Club heeft 2 keer gescoord, twee keer op de paal geschoten die er in feite ingezeten moesten hebben en er werd een goal met millimeterwerk afgekeurd. En dan vergeet ik nog die torenhoge kans van Vetlessen en nog wat kleinere kansen. Gent heeft één kans gehad en dat was die bal op de kruising. Hoezo zat een punt er dan in? Kon evengoed 1-5 geweest zijn 
Daar kan ik nu al een antwoord op geven. Aangezien ze al 7 wedstrijden op rij worden weggespeeld, weet je het antwoord van vandaag ookVooral benieuwd naar Anderlecht hun generale repetitie op de bekerfinale
Dat vind ik toch overdreven.ik vermoed hetzelfde als elke ploeg die weet dat ze hun match van de speeldag nog moeten spelen. ik vind dat altijd overroepen, dat "neemt de leiding over", terwijl de andere ploeg nog niet gespeeld heeft.
ik vond ons zelf niet zo slecht als sommigen hier laten uitschijnen. het eerste kwartier zeker wel, misschien een half uur duidelijk overwicht voor Brugge, maar daarna veel evenwichtiger. een puntje zat er wel in, op dezelfde manier als vorige keer. jammer van de 2-0
Snap ik maar vond toch buiten wat mini kansen brugge hele match baas en volwassene.We zijn al te vaak in ons gat gebeten bij deze tussenstand.
Aantal doelpunten maakt niet zoveel uit, maar gewoon eens een wedstrijd lang consistent en goed voetballen wel
En terechtSTVV ondertussen 1-3, we mogen er dus van uitgaan dat ze Europees halen.
Idd. Wel benieuwd wat ze gaan doen. Dit seizoen moesten we het hebben van 3 ploegen die iets presteerden om een deftig coëfficiënt te halen, hopelijk doet STVV het dan iets beter dan Anderlecht en Charleroi.En terecht