Jupiler Pro League 2025-2026

Als we komende zondag op Anderlecht winnen, worden we kampioen. Dan ist enkel nog stvv, union & gent thuis en nog maar één keer op verplaatsing naar Mechelen in onze laatste 4 matchen.

En union heeft net de bekerfinale 3 dagen ervoor gespeeld wanneer we tegen hun moeten.

Eens benieuwd wat deze tijdelijke 2e plaats met Union gaat doen… extra motivatie of extra stress?
ik vermoed hetzelfde als elke ploeg die weet dat ze hun match van de speeldag nog moeten spelen. ik vind dat altijd overroepen, dat "neemt de leiding over", terwijl de andere ploeg nog niet gespeeld heeft.

ik vond ons zelf niet zo slecht als sommigen hier laten uitschijnen. het eerste kwartier zeker wel, misschien een half uur duidelijk overwicht voor Brugge, maar daarna veel evenwichtiger. een puntje zat er wel in, op dezelfde manier als vorige keer. jammer van de 2-0

ik vermoed hetzelfde als elke ploeg die weet dat ze hun match van de speeldag nog moeten spelen. ik vind dat altijd overroepen, dat "neemt de leiding over", terwijl de andere ploeg nog niet gespeeld heeft.

ik vond ons zelf niet zo slecht als sommigen hier laten uitschijnen. het eerste kwartier zeker wel, misschien een half uur duidelijk overwicht voor Brugge, maar daarna veel evenwichtiger. een puntje zat er wel in, op dezelfde manier als vorige keer. jammer van de 2-0
Een puntje zat erin? Das wel heeeeel optimistisch bekeken :) Club heeft 2 keer gescoord, twee keer op de paal geschoten die er in feite ingezeten moesten hebben en er werd een goal met millimeterwerk afgekeurd. En dan vergeet ik nog die torenhoge kans van Vetlessen en nog wat kleinere kansen. Gent heeft één kans gehad en dat was die bal op de kruising. Hoezo zat een punt er dan in? Kon evengoed 1-5 geweest zijn :)

Laatst bewerkt:

Dat vind ik toch overdreven.
Buiten die ene bal op de deklat was het 0,0.
Kon zomaar 0-3 geweest zijn.

1ste helft even gelijk opgaand omdat we mochten.

Wel knap dat ge als ref week na week aan Sykes en Burgess gaat uitleggen wat mag en niet mag

Geef toch gewoon meteen geel als het erover gaat

Terug
Bovenaan