fcberke
Well-known member
Ik kan me denk ik een situatie herinneren waar ze zeiden dat de steunarm nog niet telde als hij nog niet op de grond was. Dat zou hier dan het geval moeten zijn, maar voor mij is dit ook geen penalty.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me denk ik een situatie herinneren waar ze zeiden dat de steunarm nog niet telde als hij nog niet op de grond was. Dat zou hier dan het geval moeten zijn, maar voor mij is dit ook geen penalty.
Als ik moet gokken, gaat de uitleg zijn dat de arm de grond nog net niet raakt en het dus per definitie geen "steun"arm is.
Wtf wordt hier trouwens weer beslist in OHL - Westerlo
www.facebook.com
Ik vermoed dat het dat wel zal zijn wat jullie zeggen. Als je dan 'safe' wilt zijn als verdediger dan zou je moeten vallen zonder iets van arm te zetten (auw!) en als je dan op de grond ligt mag je pas je steun arm zettenIk kan me denk ik een situatie herinneren waar ze zeiden dat de steunarm nog niet telde als hij nog niet op de grond was. Dat zou hier dan het geval moeten zijn, maar voor mij is dit ook geen penalty.
Benieuwd wat Lardot er van gaat vinden!Ik gok dat Leysen de bal met zijn handen raakt terwijl hij met zijn schoen nog nipt op de baklijn staat?Als ik moet gokken, gaat de uitleg zijn dat de arm de grond nog net niet raakt en het dus per definitie geen "steun"arm is.
Wtf wordt hier trouwens weer beslist in OHL - Westerlo
www.facebook.com
Ik dacht dat de regel was dat je naar de handen moet kijken?Ik gok dat Leysen de bal met zijn handen raakt terwijl hij met zijn schoen nog nipt op de baklijn staat?
Dat klopt. Maar imo kan je niet met zekerheid zeggen dat de bal volledig buiten de zestien is. En als hij de hoogte van de lijn nog raakt, geldt het als erbinnen. In mijn ogen de juiste beslissing, maar het is echt wel verschrikkelijk nipt. Als hij fluit en rood geeft komt hij er volgens mij ook niet op terug, heel moeilijk te zien (ook omdat de camera niet recht op de lijn van de baklijn staat).Ik dacht dat de regel was dat je naar de handen moet kijken?
Datniemand van de Belgische top-drie die heeft binnengehaald. Zegt toch veel over de scouting, heeft alles wat je verwacht van een speler op die positie. Zeker als je dan een ploeg als Club Brugge ziet sukkelen met een Spileers.Ah, en bloempjes voor Nyakossi die vandaag met kop en schouders boven iedereen uitstak. Absolute klasbak die volgens mij met wat geluk het transferrecord van Banzuzi nog gaat verbreken.
Absoluut, zeker omdat we hem voor minder dan een miljoen hebben opgepikt. Mist alleen wat snelheid, maar voor de rest een uitstekende voetballende verdediger.Datniemand van de Belgische top-drie die heeft binnengehaald. Zegt toch veel over de scouting, heeft alles wat je verwacht van een speler op die positie. Zeker als je dan een ploeg als Club Brugge ziet sukkelen met een Spileers.
Ja dat weet ik hoor. Ze hebben overschot van gelijk. Maar het is door de Pro League en de Clubs die allemaal kiezen voor een aparte visie om hun eigen club maar niet te kort te doen dat we constant in deze farces zitten. Dat die ploegen niet kunnen degraderen is gewoon competitie vervalsing tot en met. Zowel Genk als Brugge hadden nu hun ploeg in 1ste amateur moeten hebben. Dat je als ploeg 13de eindigt en toch er moet uitgaan. Ik begrijp daar helemaal niks van. Eens te meer weer een reden om onze competitie niet meer te volgen. Wij zijn gewoon de grap van Europa en voor de FIFA.Nu is het niet 1 club maar Voetbal Vlaanderen die niet akkoord en geheel terecht trouwens. Het zou zomaar kunnen dat de de laatste 2 in de stand in 1ste amateur zouden promoveren omdat er in 1B 2 U23 ploegen degraderen en die enkel mogen vervangen worden door een andere U23 ploeg en dus er zodoende geen enkele amateurploeg kan stijgen. Slaat nergens op
Akkoord dat Genk nu in 1ste amateur moest spelen. De regelgeving aanpassen als de competitie (zo goed als) afgelopen is, is not done.
Club Nxt had nu hun kern zo samengesteld omdat de kans op degradatie quasi nul was. Als de regelgeving in het begin van het seizoen anders was geweest, hadden ze die kern ook anders samengesteld. En zo zullen er wel nog u23 ploegen hebben geredeneerd.
als het PO's met 4 ipv 6 is dan, want anders nog steeds exact evenveel wedstrijden als momenteel, dus daar ga je Club Brugge niet in meekrijgen.
- Iedereen kan degraderen
- 1A met 16 en PO's
- Geen puntendeling
And the world can start healing...
En weg met het meervoudig stemrecht.
- 1A met 16 en PO's
- Geen puntendeling
And the world can start healing...
nog de PO’s weg en we zijn er.
- 1A met 16 en PO's