Jupiler Pro League 2025-2026

Gisteren Leko toch ook geen goede beurt gemaakt. Eigenlijk hield Club nog best gelijke tred tot de 60e minuut en kwamen ze zelfs het best uit de kleedkamer met enkele prikjes. Maar van minuut 60-75 had je toch echt het gevoel dat het niet meer ging voor Club. Waarom dan niet sneller wisselen? Vermant was bv. nergens. Forbs idem.

Breng die 3 man minstens 5 minuten eerder (liefst rond min 70) en je doorbreekt mogelijks het elan van Union. Echt onbegrijpelijk dat dit pas gebeurt na de goal van Union (al stonden ze al klaar voordien)...

Ook opvallend dat Club conditioneel echt minder goed leek.
Niet de eerste keer met Leko... Kan eigenlijk een match nooit doen kantelen, enkel obvious wissels en te laat.

voila, nagel op de kop ... als je de commentaren hier leest...

Eerste helft tegen rsca laten ze zien dat ze echt ongelooflijk goed kunnen voetballen. Ook 2e helft tegen stvv was prima.
Gisteren tegen Union was het echt niet goed, maar Vanaken die onverwacht uitvalt en waar ze duidelijk niet op voorbereid waren helpt natuurlijk niet.

Bij Union daarentegen zie ik een zeer stevige verdediging, maar aanvallend is het allesbehalve wow -> in hun matchen tegen kvm, stvv, rsca en gent kan het volgens mij dus best dat de tegenstander zich ook gaat ingraven en dat er ergens wel een 0-0 uit de kast valt.
Om nog eens het verwijt te krijgen van geen supporter te zijn, maar in welke wereld was de 2de helft tegen STVV prima? Welke argumenten gebruik je daar dan voor?

Om nog eens het verwijt te krijgen van geen supporter te zijn, maar in welke wereld was de 2de helft tegen STVV prima? Welke argumenten gebruik je daar dan voor?
Ze hebben de scheve situatie daar rechtgezet door veel korter op de bal zitten en hebben bij momenten stvv echt wel weggedrukt, in eigen huis, op dat kunstgrasveld.

Kutvoetbal? Gisteren vond ik Union toch heel wat beter voetballen dan Club. Zowel qua kwaliteit van opbouw als verdedigend positiespel. Waarbij de grootste kansen ook voor hun waren.
Bekijk dat over het hele seizoen of de afgelopen twee seizoenen en dan zijn ze vooral kampioen strontmatchen winnen, wat zeer belangrijk is.

Er zullen er hier een paar gelukkig zijn. @Sportinggboy

Ik moet wel zeggen dat ik het twee weken geleden ook heb opgezegd omdat het anders binnen drie maand van 20 euro naar 30+ gaat. Hopelijk soortgelijke promo en gewoon op een andere naam afsluiten.

De vraag is vooral: betaalt DAZN de Pro League nog verder?
Gratis blijven uitzenden zullen ze wel tof vinden. Maar tegen de voorwaarden van dat monstercontract?

Ze hebben een bindend contract en gratis gaat de Pro League zeker niet toestaan, dan gaan ze een verbrekingsvergoeding afspreken en opnieuw een tender uitbrengen lijkt me

Omdat DAZN een contract heeft tot 2030? En zij dus duidelijk het contract niet willen opzeggen.
Nee die willen graag van dat verlieslatend contract vanaf hoor. Zeker volgend seizoen waarin de PO er ook nog eens uitgaan. Dan kunnen ze zelf niet meer uitpakken de laatste weken met een aparte formule om het einde van het seizoen te kijken.

Die moeten gewoon de uitspraak van CEPANI afwachten, en deze wordt pas in de loop van volgend seizoen verwacht. Dus ze kunnen niet anders dan blijven uitzenden. Het enige wat iedereen gaat zien, is dat de prijzen volgend jaar voor iedereen hoger gaat worden. De dag dat er een uitspraak is bij CEPANI, dan pas gaat er iets kunnen veranderen.

Nu mij boeit het allemaal niet meer. Ik heb dit seizoen elke match bekeken die ik wilde volgen zonder hen, dus ze doen maar. Komt er ook nog bij dat Anderlecht zo zwak is, dat ik er op dit moment zelf geen geld meer aan zou geven als dat bij Proximus zou komen. Ik heb deze PO nog geen enkele minuut gezien of gevolgd en eerlijk gezegd, nog geen seconde spijt van gehad als ik op maandag de verslagen lees in de krant. Belgisch voetbal is op dit moment voor mij zelf geen 15 euro per maand waard. Hier zijn het op 10 matchen, 9 keer met een bedroevend niveau.. Dus nee bedankt

Ge moogt onze Kevin hebben volgend seizoen @starspike

Bijlagen

• IMG-20260420-WA0000.jpg
    IMG-20260420-WA0000.jpg
    156,3 KB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan