Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp de frustratie niet, maar goed.Op bezoek bij de leider en kampioen op het moment dat het 1-1 staat,.. gewoon belachelijke opmerking hé
Meijer laat al van in het begin super veel ruimte in de rug en vaak balverlies.Stankovic loopt daar ook als een klein kind naar de bal. Pak toch gewoon uw man.
Meijer zit ook gewoon kapot.
Maar allé , boegeroep tegen Nilsson, triestig union publiek

Hoezo? Ik vind Union verre van overtuigend, ik zie ons thuis wel winnen van Union en Union echt wel minstens 1 keer ergens gelijkspelenWe hebben het toch gewoon te moeilijk tegen ploegen als Union.
Jackers, Siquet en Meijer komen momenteel ook gewoon veel te kort.. en Vanaken lijkt toch niet volledig genezen te zijn van die heupblessure.
Op deze manier lijkt het me redelijk duidelijk dat Union gewoon weer kampioen gaat spelen, want no way dat wij voor de rest foutloze play-offs gaan spelen.
En Club gaat alles winnen?Hoezo? Ik vind Union verre van overtuigend, ik zie ons thuis wel winnen van Union en Union echt wel minstens 1 keer ergens gelijkspelen
Gewoon een coach zonder idee, met Hayen hebben we er dit seizoen nog van gewonnen.We hebben het toch gewoon te moeilijk tegen ploegen als Union.
Jackers, Siquet en Meijer komen momenteel ook gewoon veel te kort.. en Vanaken lijkt toch niet volledig genezen te zijn van die heupblessure.
Op deze manier lijkt het me redelijk duidelijk dat Union gewoon weer kampioen gaat spelen, want no way dat wij voor de rest foutloze play-offs gaan spelen.