Jupiler Pro League 2025-2026

Ordonez sukkeleir. Hoe slecht weer :sop:
Toen ik hier een hele tjjd geleden eens gezegd heb dat 40 miljoen overdreven is werd ik met de grond gelijk gemaakt.
Ik blijf het een topverdediger vinden voor ons land en natuurlijk kan hij een stap hogerop. Speelde goede CL matchen maar laat regelmatig steken vallen. Vandaar vind ik het nog steeds overdreven.

Onbegrijpelijk dat de var hier niet op terugkomt. Gewoon zuivere fout op Meijer. Union as usual met zeer dubieuze beslissingen in hun voordeel.
Of het fout of niet is kan je over discussieren. Feit is dat ik al zeer veel goals heb weten afkeuren met zulke situaties. Consequentie is er nooit geweest en dat is storender dan fout of niet.

Feit is toch gewoon dat gewoon elke voetballer dat doet en dat dat gedrag niet toe te wijzen is aan één ploeg?
Ik had het toch gewoon over die ene speler in die ene fase? Dat was een erg vuile fout en dan valt het wel op dat je nog gaan staan janken he.

Ik had het toch gewoon over die ene speler in die ene fase? Dat was een erg vuile fout en dan valt het wel op dat je nog gaan staan janken he.

Mja je hebt er altijd - in elke ploeg - die zelfs als ze iemand in twee trappen nog verongelijkt gaan doen.

Bij Vermant viel het even hard op bedoelde @JelleCa denk ik

Het blijft toch schitterend dat iedereen vindt dat een bepaalde ploeg de scheids altijd mee heeft en dat dat voor iedereen een andere ploeg is.
4e2b0a46a1040a925fa9c1bd24be654a.gif

Ik denk dat buiten de Union supporters hier IEDEREEN akkoord is dat Union wel zeer veel dingen in hun voordeel krijgt van de arbitrage.

Terug
Bovenaan