Jupiler Pro League 2025-2026

Is toch een prima backup speler -> gaat er altijd de volle 100% voor, hoor je nooit klagen en heeft een degelijke voorzet in de voeten, mist wel wat vertrouwen soms.
Toch vaak te onstuimig. Herinner mij wat situaties waar hij invalt en te snel hapt waardoor we nog een goal slikken, ik denk twee keer tegen Gent. In de 16 ook soms te wild.

Maar hij mag het bewijzen nu dat hij het niveau heeft.

Hij is fit, maar Leko kiest liever voor Seys. Zijn invalbeurten die hij krijgt zijn steeds goed, dus ik zou toch ook kiezen voor Seys rechts en Meijer links.

Is toch een prima backup speler -> gaat er altijd de volle 100% voor, hoor je nooit klagen en heeft een degelijke voorzet in de voeten, mist wel wat vertrouwen soms.
Kan voor geen meter verdedigen....
Geweldige voorzet dat wel ja.

Zou ook veel liever Seys en Meijer zien, maar gaat idd niet gebeuren.

Mazzu die wil precies ook gewoon stoppen bij OHL na dit seizoen. Of zelfs nog dit seizoen. Gil en Verstraete blijven opstellen 😵

Mazzu die wil precies ook gewoon stoppen bij OHL na dit seizoen. Of zelfs nog dit seizoen. Gil en Verstraete blijven opstellen 😵
Zonder zever maar her antwerp van een 2 jaar geleden of zelfs vorig jaar wint hier mer 7,8 goals vandaag denk ik. By far de zwakste tegenstander dit jaar op de bosuil en als we iets of wat efficient zijn of spelers hebben die niet altijd hun eigen schaduw dribbelen of zicht vastlopen was dit een monsterscore. Zo een zwakke partij weer van beide ploegen ook al hadden we tal van kansen.

Elke trainer die nog maar overweegt om Verstraete op te stellen zou zijn trainersdiploma ingetrokken zien worden.
Gil valt ergens nog te begrijpen, die zijn tweede seizoenshelft was echt wel ok. Maar vandaag weer alle krediet kwijtgespeeld, echt debiele gele kaarten. Die eerste pakt hij twintig meter op de helft van de tegenstander op een positie waar hij totaal niet moet zijn, en bij die tweede moet hij eigenlijk ook totaal niet op die strook van het veld zijn.

En dat van Verstraete snapt niemand, die loopt dus al een heel seizoen achter de feiten aan, dan zit hij vorige week (samen met Dussenne) op de bank en houden we eindelijk vlot de nul, staat hij er deze week opnieuw in.
Zonder zever maar her antwerp van een 2 jaar geleden of zelfs vorig jaar wint hier mer 7,8 goals vandaag denk ik. By far de zwakste tegenstander dit jaar op de bosuil en als we iets of wat efficient zijn of spelers hebben die niet altijd hun eigen schaduw dribbelen of zicht vastlopen was dit een monsterscore. Zo een zwakke partij weer van beide ploegen ook al hadden we tal van kansen.
Gewoon een tactische nul aan het roer bij ons, die nu ook zijn groep niet meer gemotiveerd krijgt. Drie wedstrijden ver in PO2 en ipv dat we bevrijd voetballen krijgen we gewoon geen kans meer bij elkaar gespeeld uit open spel. Het enige goeie nieuws is dat iemand van binnen de club mij bevestigd heeft dat ze deze zomer eindelijk met de grove borstel door de spelersgroep gaan, maar ik hoop dat ze ook de staf uitkuisen want met kameraad Felice gaan we echt niet van het etiket grijze muis af geraken.

Ja, viel echt op na die wissel van Kanga. Hopelijk heeft De Mil het ook eens gezien
We verdienen eigenlijk 7/9, dan is 2/9 zuur ja.

Terug
Bovenaan