Slayer_Kev666
Well-known member
Typisch Gent toch?Hoe dat we dit alweer niet winnen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typisch Gent toch?Hoe dat we dit alweer niet winnen...
Idd, de mol is overduidelijkSukkeleirs, niet te doen. Haskioka omgekocht ofzo?

Classic om weeral dom geel te pakkenLol Bertaccini met truitje uit![]()

Met wat geluk pakt hij een 5e en zijn jullie er een match van verlostClassic om weeral dom geel te pakken![]()
Na zijn wissel kantelde de match!Buiten de drie punten is er voor de rest toch bitter weinig om blij van te worden. Zeker met De Cat die mogelijk de rest van het seizoen mist. Zonder hem zal het in de Bekerfinale al zeker niet lukken.

Kan zijn. Maar verandert niets aan het feit dat De Cat onze beste speler is. En een gigantisch verlies zou zijn.Na zijn wissel kantelde de match!![]()
Langs de andere kant, ist een grotere kans dat hij blijft en dat ge volgend jaar er een heel seizoen nog van kunt genieten.Kan zijn. Maar verandert niets aan het feit dat De Cat onze beste speler is. En een gigantisch verlies zou zijn.
Als KVM jullie zwarte beest is dan worden jullie gewoon met 2 vingers in de neus kampioenLangs de andere kant, ist een grotere kans dat hij blijft en dat ge volgend jaar er een heel seizoen nog van kunt genieten.
Wij typisch voor dit seizoen... Slecht spelen, geen goals tegenkrijgen en winnen. Wel blij dat we eindelijk van ons zwart beest hebben kunnen winnen.
Volgende week zalt erom spannen!
Volgend seizoen waarschijnlijk ook niet meer zeker?De Cat 4 tot 6 weken out.
Die zien we dit seizoen dus niet meer terug op onze velden.
Ik was me die bedenking ook net aan maken, daarom de editVolgend seizoen waarschijnlijk ook niet meer zeker?

dikke buis voor medische staf van rsca -> is algemene geweten dat bij een zware enkelverstuiking je de enkel hoger moet leggen zodat er minder bloed naar stroomt en de zwelling minder hoog is waardoor de genezing sneller gaat.De Cat 4 tot 6 weken out.
4-6 weken lijkt me ook wel heel optimistisch voor een gescheurde enkelband.Ik was me die bedenking ook net aan maken, daarom de edit![]()
zal niet volledig gescheurd zijn hé-> eerder een scheur in 1 (of meer?) enkelband(en) en dan hangt er vanaf in hoeveel van de enkelbanden en hoe ernstig die scheur.4-6 weken lijkt me ook wel heel optimistisch voor een gescheurde enkelband.