Jupiler Pro League 2025-2026

Er zijn nog zekerheden, we slikken de 617ste goal in de blessuretijd van de eerste helft dit seizoen. Echt ongezien hoeveel dit voorkomt. Deze match verliezen is eigenlijk boeken toe maar kom niet dat Genk sterk is.

Mooi dat we hier gewonnen hebben, wat n schopploeg is dit antwerp toch soms.

K#t arbiter wel, langs beide kanten.
Mooi voor jullie inderdaad. Blijft bizar hoe een Genk met deze kern niet tot voetballen komt. Pas op het is niet dat ik ons beter vond maar dat is niet echt een maatstaf. Laatste half uur talloze keren echr gelukt of het is gelijk of overwinning.

De fase met janssen leek me in tribune 50/50 maar als 3 man in Tubeke je tot een scherm roept en dan toch niet fluit? Arbiter was zeer blauw wit getint los van deze fase. Ongeaien zwak niveau opnieuw.

Mooi voor jullie inderdaad. Blijft bizar hoe een Genk met deze kern niet tot voetballen komt. Pas op het is niet dat ik ons beter vond maar dat is niet echt een maatstaf. Laatste half uur talloze keren echr gelukt of het is gelijk of overwinning.

De fase met janssen leek me in tribune 50/50 maar als 3 man in Tubeke je tot een scherm roept en dan toch niet fluit? Arbiter was zeer blauw wit getint los van deze fase. Ongeaien zwak niveau opnieuw.
Het is gewoon schrijnend dat wij geen deftige spits hebben..

We spelen goed en vlot tot aan de “zestien” en ja dat is t dan.. mirisola en biboet hebben zeker talent maar zijn niet klaar om de aanval alleen te laten draaien.

Dusja, hopelijk hebben we in de zomer wat centjes om wat spelers te halen, onze “head of football” staat voor n loodzware opdracht, anders mag ie beschikken.

Nu ik de beeldne terugzie vind ik het ook te weinig voor strafschop.
Ik vond de strafschop voor Genk ook weinig maar die kan je wel fluiten.

Het is gewoon schrijnend dat wij geen deftige spits hebben..

We spelen goed en vlot tot aan de “zestien” en ja dat is t dan.. mirisola en biboet hebben zeker talent maar zijn niet klaar om de aanval alleen te laten draaien.

Dusja, hopelijk hebben we in de zomer wat centjes om wat spelers te halen, onze “head of football” staat voor n loodzware opdracht, anders mag ie beschikken.
Tgo ja dat je geen spits hebt is zeer duidelijk maar zo vlot tot de zestien vond ik het ook niet. Een goed middenveld die geen aansluiting vind is eerder de uitleg denk ik maar of dat puur aan de spitsen ligt?

Je zal PO1 wel winnen en zo nog een grote kans op europees hebben maar dit Genk is echt een bizarre ploeg. In deze kern zit toch zo veel meer? Je denkt dan dat ze de match gewoon uitspelen na 2 goals (niet zo veel kansen ervoor) maar opnieuw gaan ze bijna ten onder aan een paar 17, 18 jarige die wat blind proberen te voetballen. Zo omschrijf ik antwerp ondertussen. Laatse kwartier was serieus 1 rivhtingsvoetbal en dat begrijp ik niet, zo veel tzlent loopt er op de bosuil niet rond.

Wij zijn vaak onze eigen tegenstander.. 85 min kalm voetballen en dan gaat t licht uit en ist nog 5min en extra tijd panoekvoetbal..

Onze spitsen zijn harde werkers maar hebben absoluut nog niet de nodige ervaring. In zijn eerste matchen leek Bibout wel balvast, maar dat is ook al een pak minder. We missen daar echt een stevige kapstok vanvoor. Het centraal middenveld was wel goed, maar op de flanken verloren we de strijd. Zeker op links, waar zowel Medina als Ito de stenen uit de grond zogen. Lag ook deels aan het systeem dat we volgens mij vooral speelden omdat we op de linksback met Kayembe de laatste tijd al niet zo sterk staan, maar het met Medina dramatisch geweest zou zijn.

Allez zenne, Dussenne weer in de basis, net als Verstraete. En dan laat ge Lakomy op de bank :s
Teklab op rechtswinger en Akimoto linkerwinger? @Puni

Allez zenne, Dussenne weer in de basis, net als Verstraete. En dan laat ge Lakomy op de bank :S
Teklab op rechtswinger en Akimoto linkerwinger? @Puni
Dezelfde ploeg die hij al weken laat staan. Idem met Ikwuemesi voorin, gewoon hopeloos. Vandaag was het 10 minuten ok, daarna gewoon Mazzu die tactisch volledig overklast werd door Euvrard. Komen dan nog volledig tegen de gang van het spel op voorsprong maar geven het gewoon kinderlijk uit handen omdat er gewoon simplistisch verdedigd werd. Op instructie, continu man op man doordekken en Standard is na tien minuten gewoon beginnen verticaal spelen, kaatsen en diep lopen waardoor dat helemaal niet werkte.

Lucky goal en een 100% penalty niet tegen gekregen.

Loopt hem toch gewoon omver zonder de bal te spelen? VAR faalt hier toch gewoon,

Het zit toch wel geregeld serieus mee telkens bij Union dit jaar.

Terug
Bovenaan