Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Ik zou Diakhon en Tresoldi toch in de kleedkamer laten voor Tzolis en Vermant. 0 shots on target echt wel beschamend. 23% duels gewonnen ook
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sabbe ook niet bepaald sterk bezig, Seys naar rechts en Meijer er in zou ik nog durven doen. Die laatste gaat zich tenminste willen bewijzen.Ik zou Diakhon en Tresoldi toch in de kleedkamer laten voor Tzolis en Vermant. 0 shots on target echt wel beschamend. 23% duels gewonnen ook
We hebben recent zo wel wat dingetjes gehad die werkten maar nu het twee keer hopelijk mislukt ziet dat er zo onnozel uitDie corners![]()
![]()
Wie dat verzonnen heeft..

Ze juichen, dus waarschijnlijk is ze binnen gegaan!Ja jongens, speel anders met ne groenen bal, dan zien we helemaal niks
In december al, dazn werd verplicht verder uit te zenden en te betalen voor de rechten. Anders lag het al plat ondertussen.Is er eigenlijk al schot in de hoogdringende zaak die JPL heeft aangespannen tegen Dazn? Ik hoor daar precies niks meer over?
Stream is erbarmerlijk van kwaliteit maar ik weiger Dazn geld te geven.