Jupiler Pro League 2025-2026

Amai mijn tikker. Oververdiende zege maar het blijft ongelooflijk hoe wij na 70 minuten eigenlijk weer volledig stilvallen en het over onszelf afroepen. Terechte pingel volgens de regels maar ik snap dat ze bij Dender kwaad zijn want gevoelsmatig zijn dat gewoon kutstrafschoppen om tegen te krijgen. Kan daar niks aan doen, maakt geen beweging richting de bal en is volledig aangeschoten.

Amai daar had Mazzu het nog bijna verkloot met z'n vreemde en late wissels 🫣 @Puni
Ging het net komen zeggen. Totaal niet te vatten dat hij Verlinden eraf haalt, beste man op het veld. En dat ge met Traoré een absolute sneltrein op de bank hebt maar uw spitsen vervangt door Vaesen en Kaba.. En Verstraete (die met zijn absolute ziekenhuisbal aan de basis ligt van dat onnozel balverlies van Opoku) ook nog brengt ipv George..

Amai mijn tikker. Oververdiende zege maar het blijft ongelooflijk hoe wij na 70 minuten eigenlijk weer volledig stilvallen en het over onszelf afroepen. Terechte pingel volgens de regels maar ik snap dat ze bij Dender kwaad zijn want gevoelsmatig zijn dat gewoon kutstrafschoppen om tegen te krijgen. Kan daar niks aan doen, maakt geen beweging richting de bal en is volledig aangeschoten.

Pfft, waar gaat dit eigenlijk nog over, tegenwoordig worden de hellft van de matchen beslist door dergelijke penalty's
Je moet het hier quasi elke week komen zeggen, maar op die manier evolueert deze sport regelrecht naar een penalty sport zoals hockey waar je gewoon doelbewust tegen de handen begint te schieten vanuit alle hoeken.

Ok, ergens kan je er nog mee leven omdat dit richting doel gaat, maar dan nog, kan zich niet wegtoveren en doet moeite om de bal te ontwijken lijkt me, dit is niet wegslaan of doelbewust. Voor hetzelfde geldt is dit een andere fase waar de bal 3 meter naast gaat, en dan wordt die wrs nog gefloten :sarcastic:

Pfft, waar gaat dit eigenlijk nog over, tegenwoordig worden de hellft van de matchen beslist door dergelijke penalty's
Je moet het hier quasi elke week komen zeggen, maar op die manier evolueert deze sport regelrecht naar een penalty sport zoals hockey waar je gewoon doelbewust tegen de handen begint te schieten vanuit alle hoeken.

Ok, ergens kan je er nog mee leven omdat dit richting doel gaat, maar dan nog, kan zich niet wegtoveren en doet moeite om de bal te ontwijken lijkt me, dit is niet wegslaan of doelbewust. Voor hetzelfde geldt is dit een andere fase waar de bal 3 meter naast gaat, en dan wordt die wrs nog gefloten :sarcastic:
Hij draait zich weg van de bal dus het is sowieso inderdaad niet bewust. Ik denk dat de trigger om hem te geven is omdat de bal gekadreerd was, in uw laatste scenario is dat niet het geval en gaan ze hem dus ook niet geven.

Maar ik vind ook niet dat hiervoor strafschop gefloten moet worden, de regels zijn gewoon absurd. Hij kan die arm niet wegtoveren en het is voor mij een natuurlijke beweging in de draai.

Veruit? (Onterecht) Afgekeurde goal van onze kant en nu had het eigenlijk ook altijd een goal moeten zijn imo. 2-2 had gekund
De post was van voor die laatse kans en die goal van jullie was niet afgekeurd want er was al gefloten van voor het schot van Stankovic. Cercle had op dat moment al drie kansen gehad waaronder een kopbal op de paal en een goeie save van Mignolet.

Nu is het inderdaad wel evenwichtiger geworden.

Zo prutsen jongens. Amper snelheid in ons spel, onzuiver aan de bal. Als we woensdag zo gaan spelen gaan we slaag krijgen…
Ze gaan woensdag weer knallen, vandaag gewoon weer eens een verplicht nummertje voor de vedetten om woensdag niet moe te zijn. Keer op keer hetzelfde, het steekt toch meer dan een beetje tegen.

Terug
Bovenaan