Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degreef - Kanate inderdaadMannekes, Angulo. Hebben jullie niks anders lopen?
Kanate vond ik vorige keer wel goed invallen maar da’s enkel op rechts zeker?
Anderlecht mist imo ook al jaaaaren een échte kapitein. Er staat geen leider op dat veld, niemand die de ploeg op sleeptouw neemt, de rust kan bewaren.
Ja idd maar moeilijk met al die blessures. Imo steekt Hazard zich veel te veel weg. Iemand met zijn status (en loon) zou dat idd moeten kunnen. Coosemans als kapitein zegt ook alles.Vertonghen was dat toch?
Allè die keren dat hij meedeed
Ik blijf erbij dat een speler als Hazard dat zou moeten kunnen maarja
Heeft toch helemaal daar de persoonlijkheid niet voor?Ik blijf erbij dat een speler als Hazard dat zou moeten kunnen maarja
Eerst wat staan zagen dat hij de bal niet krijgt, om dan nog maar eens een kans de nek om te wringen.Bertaccini… noblesse oblige.
Kampioen gespeeld nadat VdBrom buiten gekoeld was hèBewezen dat die het kan? Waar? Is overal waar die komt buiten gesmeten zonder een platte prijs
Was toch ook een gigantische fluke?Kampioen gespeeld nadat VdBrom buiten gekoeld was hè
Dat klopt. Geluk dat die toen een goede 2 maanden had, iets dat die nog wel heeft maar overal veel te zwak. Jaar erop was het ook niks meer. En kijk eens naar de spelers dat die toen hadKampioen gespeeld nadat VdBrom buiten gekoeld was hè
Bertaccini… noblesse oblige.
Als we even goed afwerkten als Standard hadden we gewoon gewonnen.

Hazard heeft dat nooit gehad.Vertonghen was dat toch?
Allè die keren dat hij meedeed
Ik blijf erbij dat een speler als Hazard dat zou moeten kunnen maarja