Jupiler Pro League 2025-2026

Zeker. Niet. Marginaal.

Zoals altijd zullen ze er met de kleinst mogelijke straf van afkomen, waardoor er nooit een einde komt aan deze cyclus.

Serieus, denken omdat ge 20 euro per match betaald dat ge geweld kunt gebruiken om mensen tot verantwoording te roepen. De afkeer tegenover dat soort mensen blijft maar groter worden.

Zoals altijd zullen ze er met de kleinst mogelijke straf van afkomen, waardoor er nooit een einde komt aan deze cyclus.

Serieus, denken omdat ge 20 euro per match betaald dat ge geweld kunt gebruiken om mensen tot verantwoording te roepen. De afkeer tegenover dat soort mensen blijft maar groter worden.
ik zou ze vijf euro meer laten betalen voor zo’n abo. Lekker te traceren dan 😆

Mogen die eigenlijk Europees spelen in hun eigen stadion? Seizoen is nog niet gedaan en in de PO's gaan ze waarschijnlijk wat afzakken, maar Europees zit er toch wel dik in nu.
Je mag in principe europees met kunstgras spelen als dat gekeurd is, hun stadion voor de rest geen idee. Vermoedelijk wel met kleine aanpassingen.

Je mag in principe europees met kunstgras spelen als dat gekeurd is, hun stadion voor de rest geen idee. Vermoedelijk wel met kleine aanpassingen.
Kunstgras mag idd, Club speelde in Almaty daar nog op, maar omdat Union ook niet Europees in eigen huis kan spelen, vraag ik mij hetzelfde af voor STVV.

Terug
Bovenaan